Dak dag 3

Vanmorgen om iets over zevenen kwamen de dakdekkers weer. 01_were_back_again Richard en Dirk, dezelfden die afgelopen dinsdag ook hier waren. Zo te zien had hij er zin in. Ik hield vandaag mijn hart vast want er was niet echt een gunstige weersvoorspelling, maar nu dit achteraf schrijvend is het op de warmte na een goede dag geworden. Vanmorgen was het qua temperatuur nog lekker. Er stond een lekker windje en ik had het heel even koud, gekleed in een hemd en korte broek. Dit duurde niet lang, want toen de mist weg trok werd het heel snel warm.02_startpositie 03_isoleren_maar 04_en_branden_maar 05_schoorsteenkap_gaat_eraf 06_schoorsteenkap_gaat_eraf_1 07_nieuwe_afvoerpunt Isoleren, Branden, schroeven, schoorsteenkap verwijderen, nieuwe afvoerpunten maken, daklijst verhogen en 13_onze_wakkere_ruudvernieuwen, etc.10_richard_werkt_de_rand_af Op de foto waar onzew net wakkere buurman staat zie je de nieuwe verhoogde dakrand.16_ondertussen_30_graden Op de grote foto is de temperatuur ondertussen opgelopen tot meer dan 30 graden. Ik kon toen even weg voor een vergadering in Delft, en toen ik terugkwam zo tegen 18.00u trof ik het aan zoals op de laatste foto. Nog 1 dag, en dan hebben we een mooi dak, en natuurlijk ook de rekening, en weer 10 jaar garantie.19_slot_van_de_derde_dag

Leave a Reply

