Fotoreportages

Zoals jullie intussen weten maken zowel Rose als ik graag fotoreportages. Vanmorgen wilde ik even snel 2 schijfjes branden met de reportage die ik afgelopen dinsdag had gemaakt van het afscheid van Juliëtte en Marianne vorige week, en ook snel een voor Sandra waar we vorige maand naar toe waren geweest in Venray. Ik had haar via soulseek willen laten delen in onze muziek en foto’s, maar dat is omdat we er nog niet zo handig in zijn mislukt. Dus ik dacht laat ik nu snel op de ouderwetse manier een schijfje branden en per post versturen. Helaas was ik vanmorgen te snel. Ik heb dus vergeten te controleren of alles ook gebrand was zoals de bedoeling was. Op weg naar de OR vergadering ging ik dus even de schijfjes langsbrengen bij Juliëtte, en aldaar gelijk even gekeken of het daar werkte zoals de bedoeling was. Neen dus, beide schijfjes dus maar weer meegenomen en net vlak voor mijn behandeling bij mijn fysiotherapeut Bert die na drie weken eindelijk weer terug is van vakantie, opnieuw gebrand, en nu goed. Helaas had ik het schijfje voor Sandra al op de post gedaan, dus die krijgt nu een nutteloos diskje voor haar verjaardag Zaterdag. Nee, er gaat nu natuurlijk opnieuw een op de brievenbus.

Bij deze gelijk een leuke gelegenheid om enkele foto’s te laten zien van een wandeling in de nabijheid van Venray. Het bos waar we zijn gaan wandelen ligt bij Geysteren, en de watermolen die te zien is, is een zogenaamde rosmolen.02c_rosmolen 02a_rosmolen 07_rosmolen 24_bruggetje 25_bruggetje 29c_bosbeek 29j_bosbeek 29p_bosbeek 31_boomwortels 36_jesse_en_een_rivale Het bos ziet er nu in 2007 heel anders uit dan de laatste keer dat ik het zag, ongeveer 30 jaar geleden. Dit bos en de beek zijn min of meer teruggegeven aan de natuur, en het is er werkelijk fantastisch. Jesse vond dat ook, ze vond er zelfs een tijdelijk maatje, aan wie ze goed kon laten zien dat ze altijd de snelste is.

Leave a Reply

