Vrijdagavond 2

Verdergaande waar Rose stopte. Al dit geklooi, daar doe je tegelijkertijd wel veel ervaringen mee op. Ik weet nu heel goed in welke volgorde je steeds alles moet installeren. Zelfs office, en incredimail, ja zelfs het adresboek is alweer overgezet. En dit apparaat start gewoon zonder bijgeluiden e.d. En ik moet zeggen ondanks de dingen die niet goed werkten is de service van de maker goed, en dat mag natuurlijk ook wel als je weet wat ze nog steeds voor dit soort machines moet betalen. Al zijn we wel blij dat we er garantie op hebben. Tot nu toe, en we hebben dit apparaat nu sinds 13 juni, kon ik de frustratie van steeds opnieuw de zelfde fout, redelijk zonder scheldkannonnades aan. Al zit ik nu voorzichtig wel een met een juichgevoel.Image002_5 De oude werkt, en de nieuwe nu dus ook, en voor de eerste keer heb ik nu een plaatje uit de clipgalerie van Office ook kunnen invoegen in dit web-log. Dat gaan we nog eens proberen.Image001_1 Hé, er zijn wat capriolen voor nodig maar ook dit plaatje van deze lap-top zit in dit log. Ik heb nu namelijk nog niet de beschikking over foto’s en afbeeldingen uit de grote computer. Die is momenteel bezig met een giga back-up. Men zegt dat dit verstandig is, en dan kan ik m.b.v. die back-up ook gegevens in deze overnemen. Ik beb benieuwd welke verrassingen ik nog meer ga tegenkomen. Voor nu genoeg. Rose ziet me op een bezoekje aan de tandarts voor een kroon, en wat boodschappen doen nu de hele dag al achter dit apparaat. Genoeg is genoeg. Later weer.

Leave a Reply

