Vergaderen en doorwerken

Hier gaat het goed, eindelijk heb ik na vanmorgen een dik uur met de helpdesk van HP, en vanavond met de helpdesk van Linksys, weer verbinding gedurende deze echte kampeer vakantie. Ik heb eindelijk ook weer eens briefjes beantwoord.
Ik had vandaag een Delft dag er tussen alle zware werkzaamheden door.
Eerst een vergadering met de Bedrijfs Leden Groep(+lunch) van ons ziekenhuis en van de Abvakabo, waarbij me een vraag gesteld werd waar ik voorlopig nog even over moet nadenken, de vraag om vakbondsconsulent te worden voor de zorg, en de bijbehorende opleiding zou willen gaan volgen. Daarna moesten we onverwacht de vragen voorbereiden voor het gesprek met een nieuw lid voor de Raad van Toezicht, daarna heb ik mijn nu al overvolle postvak geledigd, en toen had ik een vergadering van de Agressie Opvang groep.
Bij thuiskomst had Els alweer twee treden afgebrand, en de trap wordt ook steeds mooier.
Ik ben vanavond tegen de afspraak in noodzakelijkerwijs i.v.m. een slecht werkend draadloos netwerk net in de huiskamer geweest en heb voor het eerst op de nieuwe 4 de room witte laklaag gelopen, en waarschijnlijk gaan we morgen de kamer weer her inrichten, en die vloer voel055_wat_een_ruimtet heel goed. Wat zal het gemakkelijk zijn om schoon te houden zonder al die naden, en spleten.
Voor Zaterdagmorgen heb ik Lucas zover gekregen om ons te helpen met het terugplaatsen van onze gietijzeren kachel. Het is me toch een portie mooi. Met het terug naar een leefbaar huis brengen kan ik bijna niet wachten. Het kramperen zit er bijna op. We hebben geen lekkere plek om te eten, we hadden geen fatsoenlijk werkende computer, Jesse is het ook goed zat, we gaan al dagen erg vroeg het bed in, wat natuurlijk op de spierpijn na, ook leuke kanten heeft, maar wat zal ik genieten als onze luie stoelen weer op hun oude, doch nieuwe plekje staan. Voor nu genoeg. Voorlopig weer even genoeg om over na te denken, en stiekem nagenieten van het feit dat het dan toch maar weer gelukt is een verbinding te hebben met de buitenwereld.
2 comments on “Vergaderen en doorwerken

  1. philippe says:

    Ziet er super uit op de foto!

    Groet,

    Philippe

  2. Hotrose says:

    Hoi Ph.
    Bedankt voor het compliment
    Hot en Rose

Leave a Reply

