Eventjes tijd

Hot en Sandra zijn nu in de keuken aan ‘t afwassen, dus ik heb eventjes de tijd om een blogje te schrijven. Sandra is een oude lief uit zijn jongere jaren. Ik ben even in de fotoarchieven gedoken en vond een aantal leuke foto’s uit die tijd toen Hot nog geen Hot heette en smal in de heupen was met de sterren nog in zijn ogen. Hot_sandra_en_theo_78_2 Ik kan er nu alleen deze invoegen want de andere foto’s openen niet. Ze zijn geen Jpeg bestand en dan pikt het programma dit niet. Misschien later. We zijn met elkaar in contact gekomen na de begrafenis van de vader van Hot. Zij reageerde op de rouwadvertentie in "de Limburger" en nam contact op met Hot en dus ook indirect met mij. Het klikte en vandaag is ze dus naar ons gekomen. In september zijn er in Schiedam de Brandersdagen, wegens het roemrijke jeneververleden van onze stad. Binnenkort lezen onze trouwe lezers meer over deze heugelijke dagen. Nu zijn we naar een boekenmarkt geweest. De eerste keer en het was een groot succes. Biertje gedronken bij het Weeshuis, een prima bierlokaal met 12 soorten bier op de tap. Dus, wanneer er iemand naar Schiedam komt, naast de Wereldwinkel is het goed bierhappen bij de buren. Later zijn we naar huis gegaan. Ik heb een nieuw vegetarisch pastagerecht gecreëerd en wie kookt hoeft niet af te wassen. Zo zijn we weer bij het begin van mijn verhaaltje.

Leave a Reply

