Een dreuteldag

Ik ben vandaag helemaal alleen met Jesse en onze 3 katten. Zoals gewoonlijk weer wennen. Toen ik het druk had wist ik het helemaal. Ik ga tekenen, hout bewerken en leren hoe ik onze fotoshop kan leren beheersen. Daar begon ik een tijdje geleden aan en warempel ik kwam 1 hoofdstuk verder. Ik begon bijna een overwinningsliedje te fluiten. Helaas, we hadden gisteren 2 mensen op eet bezoek en ik wilde ze een paar foto’s van een gezamelijke vriend tonen, toen bleek dat die foto’s alleen via die fotoshop kon laten tonen en het zag er niet uit. Dus was ik genoodzaakt dit programma te verwijderen. Snik!! 180_op_het_eiland_tien_gemetenIk ben eventjes aan het surfen in ons fotobestand en zag deze. Daar had ik ineens zin in, lekker wandelen. Komt wel. In ieder geval besloten er een officiële dreuteldag van te maken. Lekker lummelen na alle verplichtingen want we willen ook wel eten. Ik ga straks Jesse een korte wandeling gunnen en daarna zie ik wel.

One comment on “Een dreuteldag

  1. Roenjé says:

    Een mooi stukje, Rose, wil je a.j.b. deze kleur niet meer gebruiken, want het is onwijs moeilijk leesbaar.

Leave a Reply

