Peter gefeliciteerd

Nog steeds met mijn linkerbeen op een kruk zit ik na toch iets teveel inspanningen weer achter de computer. Ik heb vannacht wel wat beter geslapen omdat ik alweer korte tijd op mijn linkerbeen kon liggen-rusten. Mijn been geneest goed, maar er is wel een behoorlijk stuk uitgesneden. Ik ben benieuwd hoe dat zich zal herstellen. Genoeg hierover. Gisteren avond kregen Rose en ik een berichttje van Peter. Sinds 30 Juli hebben we ook een link in de linker balk naar Peter’s site waar hij zeer regelmatig laat weten waar hij is. Hij heeft zijn baan opgegeven en maakt per fiets een enorme tocht. Het is leuk om vriend en oud collega Peter op deze wijze toch in de peiling te kunnen houden. Gisteren bereikte hij trots het st Pietersplein in Vaticaanstad. Rome.Peter_op_het_st_pietersplein Peter van harte gefeliciteerd. Voor mensen die nieuwsgierig geworden zijn naar het hoe en waarom, of naar de foto’s en/of stukjes van zijn gigantische tocht, van nu al meer dan 2200km klik eens op Peter’s link in onze linker kolom.

Leave a Reply

