Cursus financiën

Na een feestelijke nacht na de Branderfeesten stonden Rose en ik zo iets na achten op. Een lichte kater, maar vol goede moed om er weer een goede dag van te maken. Rose haalde even de tondeuze op mijn verzoek over mijn hoofd. Lekker kort liepen we vervolgens richting maasboulevard. Onderweg zagen we dat langzamerhand alle schepen die hier waren voor de feestelijkheden weer richting huis gingen, richting Noordwijkerhout, Katwijk, Delft. Hier in Schiedam waren de bruggen allemaal regelmatig open, maar onderweg even later naar Delft, zag ik over de Schie al deze schepen weer, en vervolgens in Delft wederom. Was leuk.

Weer een uurtje later, ik had net een kleine lunch gegeten met de collega’s waarmee ik naar Den Haag zou gaan voor een cursus, reden we met de tram richting Mercure Hotel, en onderweg kwamen we opnieuw de enorme sliert schepen tegen. In Den Haag waren veel andere ondernemingsraad leden uit de zorg bijeen. De thuiszorg, algemene ziekenhuizen, gehandicapte zorg, ouderen zorg, verpleeghuismedewerkers, en anderen. Ik kon gedurende de cursus goed merken dat onze eigen OR goed gebruikt maakt van alle opleidingsmogelijkheden, want veel nieuws hebben we niet voorbij zien komen. Wel was het een handige middag om wat te netwerken. Vervolgens gingen we ieders weer richting huis, en kwam ik op het station in Delft opnieuw de Zeppelin tegen die in vanmorgen, maar toen in de regen ook al tegen was gekomen. Gelukkig kon ik net voordat de volgende bui viel een poging doen om deze te fotograferen. Zeppelin_boven_delft_vanaf_cs_delftVanavond heb ik alles voor mijn gewone OR dag gesorteerd, en ga ik lekker met de benen omhoog.

Leave a Reply

