Weer lekker gewoon doen

Alles begint zowaar een beetje weer als vanouds zijn gangetje te gaan. Hot is naar het werk. Ik heb het huis ietswat gecleaned en eindelijk het boek uitgelezen. Dat was voor vandaag een van mijn voornemens. Zoals Hot al schreef ben ik voorzichtig weer begonnen met het creëren van het een en ander. Ik ben in het klein begonnen, ik had een klein tekenboekje en tijdens de reclames is het gemakkelijk om het op te pakken en het een en ander neer te krabbelen. 008_zwart_wit_lijnenspel_met_marker 012_zwart_wit_bloem_losse_handJe kent dat wel, je begint met een lijn en dan nog een, en zo wordt er iets gemaakt. Daardoor krijg ik een idee, probeer dat weer verder uit te breiden enz. enz. Ik hou het nu op zwart wit tekeningen en er is geen liniaal gebruikt. 014_mannetjes_zwart_wit_met_marker_pen 015_vreemd_zwart_wit_beestje Zo krijg ik de raarste beetjes, landschapje en hoop dat ik dit in een groot doek kan verwerken. Er begint zich langzamerhand een beeld te vormen maar waar het eindigt weet ik niet of misschien eindigt het nooit en is dit een never ending story.

Leave a Reply

