Sterrenbos

Eindelijk is Hot naar bed gegaan. Ik kwam terug na het doneren van mijn bloedplasma en Hot zegt dan; "Eventjes wat voor de OR doen en dan ga ik slapen". Hij staat ook bekend als een optimistisch mens dus dat eventjes duurde wat langer dan wij beiden hadden ingeschat. O.a. de computer deed niet helemaal wat Hot wenste en hij is iemand van heb ik me iets voorgenomen dan maak ik het ook af!! Vaak is dit een goede houding maar soms is dit nadelig en komt je planning helemaal in de war door wat je wilt. Jesse heeft me gelukkig even uitgelaten en toen we thuis waren lag Hot in bed.

Gisteren liet Hot Jesse ook uit in het sterrenbos. Daar komen zij beiden graag. Jesse mag dan los. Helaas kan Jesse nogal puberen en dan wil ze na de wandeling niet mee naar huis en dan is Hot genoodzaakt nog een rondje te maken. Door de tijd heen hebben wij een paar wandelvriendjes gekregen. 13a_kroketje_met_tom_1Dit is een foto van een hele grote hond Tom met een mini ruigharig tekkeltje, wij noemen hem Kroketje. Tom is een vriend van Jesse en Jesse kan hem toch verleiden om te komen spelen. Zij is veel sneller en ze rent dan 4 rondjes om hem heen voordat hij zich kan draaien. 01a_twee_hondjes De foto met de twee hondjes. Deze komen we ook regelmatig tegen. Deze mogen ook niet meer los lopen want ze steken de drukke weg over om naar een fabriek te gaan waar zij weten dat daar altijd wat te snaaien valt. De linkse hond begroet ons altijd heel luidruchtig. Zij vindt dat we als roedelgenoot toch met een hartelijk blaf verwelkomd moeten worden. 07_wim Op de foto van de man met de rode jas, dit is Wim en is de baas van Tom. Hij kan goed luisteren. De vrouw met de fel roze jas is Tinneke en zij is de vrouw van Tom. Zij heeft mijn soort humor. 26_tinekeDe laatste foto vind ik geslaagd. Dat is de vrouw met letterlijk de handen in het haar. Daar is Edith, de bazin van Duke, het niet mee eens. Ik kom hiet niet meer zo vaak. Ik ben het zat om te wachten totdat Jesse met ons mee wil. Ik sta echt niet zo bekend als de vrouw met veel geduld. 

10_edith

Leave a Reply

