GB

Na een productieve morgen even tijd voor mijn 03a_wilgenkatje symptomenlijst en een logje. De dag van vandaag voelt beter dan die van gisteren. De nachtrust was beter, de pijn is wat minder, ik voel me wat uitgeruster, we hebben al het nodige kunnen doen. Rose en ik hebben de ronde van Jesse gelijk gebruikt om uitgebreid boodschappen te halen met de 04a_katje_en_knopjes boodschappenwagen bij de bij ons verst vandaan gelegen super. Als we daar op de Nolenslaan zijn gaan we ook altijd even naar de Marokkaanse slager voor merkez worstjes en gemarineerde kippenvleugeltjes. Die laatste daar hou ik niet van, maar aangezien ik deze week 3 avonddiensten heb en Rose dus 3 maal alleen eet, is het haar kans om die dan toch lekker te nuttigen. Ik heb bij de Turkse groentenboer ook even Turkse spinazie gehaald, waar ik morgen of vrijdag een lekkere stampot van ga maken, met geitenkaas en champignons. We waren om 10.00u al terug, en dan geeft dat nog wat ruimte op de dag. We hebben lekker ontbeten. Ik heb even de webmail op mijn werk gecontroleerd, en had al reactie van de beide melders van agressie incidenten, en heb vervolgens gelijk een van die meldingen kunnen afwerken. De persoon in kwestie was blij met mijn opvangtelefoontje en is erg blij dat er een plek is waar men openstaat voor in dit geval haar verhaal. Ik voelde me daardoor gelijk ook weer nuttig. Verder was er vanmorgen een leuk telefoontje van een tante van mij, die we pas een verjaardagskaart gestuurd hadden. Het leuke is dan dat j e met zo weinig moeite toch weer even contact hebt, en de kans hebt om even bij te praten. Ze was ook de naam van ons weblog kwijt, dus heb ik Hotrose maar weer even doorgegeven. Zo heeft ze voorlopig weer heel wat te lezen.
Rose speelt naast me momenteel een spelletje op de computer. Ik heb de ondernemingsraad papieren van de vergadering van gisteren ook even snel opgeruimd. Dan vind ik die spullen maandag allemaal wat gemakkelijker, als ik de vergadering van dinsdag weer voorbereid. Meestal lukt het me niet om die discipline op te brengen, maar als dat wel lukt ben ik er volgende week des te blijer mee.
Ik heb gisteren ook een goede behandeling gehad bij Bert mijn fysiotherapeut. Hij was weer stevig op dreef, en dat voel ik dan in mijn onderrug ook nog wel dagen. Het heeft toch wel een ontspannende werking. De map van de V.S.N. is nog niet aangekomen, dus hij kan zich ook nog niet gaan bijlezen. Wel had ik gisteren ook nog even mailcontact met een lotgenoot, die onder toezicht ook hulp heeft van een fysiotherapeut. Ik had al bijna antwoord op de vragen die ik hem wilde toesturen voordat de mail de deur uit was. Die is snel zeg.
Gisteren heeft Rose ook nog de foto’s die ik afgelopen zondag gemaakt heb op ons dakterras ingescand en bewerkt. Als ik de kans zie zal ik er nog een aantal laten zien. Vooral de in bloei staande wilg is ongelooflijk mooi.02a_wilgenkatje
Nu ga ik even afwassen, een kop koffie zetten en me dan klaarmaken voor mijn werk. Ze hebben daar gevraagd of ik wat eerder kan komen omdat een van mijn collega’s eerder wegmoet i.v.m. haar zwangerschap. Ik ben wel heel benieuwd hoe het zal gaan. Het is mijn derde dag achter elkaar zonder een dagslaapmoment. Jullie lezers zullen het wel lezen. Gegroet.

Leave a Reply

