In de etalage

Deze keer al vroeg achter de computer. Gisterenavond schijfopruiming gehouden op onze oude computer. Vanmorgen die alweer vroeg gestart, en Spy Sweeper aangezet, bij terugkomst van de grote wandeling met Jesse bleek dat er maar 1 item gevonden was. Alleen Norton 360 is nu bezig met schijfdefragmentatie, en dat al dik een uur. Kortom dat schiet niet op. Ik ben bang dat gisterenavond niet alles goed is gegaan. Daar kwam nog bij dat Rose en ik onenigheid kregen, en dan is alle ontspannenheid er wel van af. Ik ga zo naar boven, even een boompje verpotten. De wilg die ik voor mijn verjaardag heb gekregen doet het goed, en helaas is het wilgje wat Rose vorig jaar van Ruud had gekregen zo dood als een pier, na een heftige storm waarbij deze lelijk gevallen was, en die ga ik klaarmaken voor de vuilnisman morgenochtend. Zo moet er nu nog het een en ander gebeuren, en aangezien de warmte qua weer nu nog niet is toegeslagen kan het nog wel. Het is nu wel veel kouder dan vorig jaar om deze tijd, toen hadden we een hittegolf.

Ondertussen de gedurende deze winter en stormen omgevallen plantenpotten gerepareerd met een rol ducktape, onkruid verwijderd, en de twee laatst gekregen planten van een nieuwe pot voorzien, en een aantal dode bomen verwijderd. Ons balkon ziet er weer prima uit. Daarna ben ik richting Wereldwinkel gegaan, en heb ik een dienst gedraaid met Gerda. Het was een goede dienst. Rose heeft een leuke nieuwe etalage ontworpen, en ik heb haar daarbij geholpen. Het is een etalage met als thema lente en spelen geworden. De etalage zal vast weer voor extra bekijks zorgen. 63_paasetalageLinks de ook door Rose gemaakte Paasetalage, en daaronder die van vandaag. Hé Hot de fotograaf is ook in beeld. 67_etalage_lentespelen_7408_2

Leave a Reply

