Verplichte rust en extra labbezoek

Na mijn kennelijk al te enthousiaste optreden van afgelopen zaterdag, zit ik nog steeds met de verveldende gevolgen. Deze gevolgen lijken het meest op wat ik ervaarde bij onze vakantie richting Texel, waar ik toen we aankwamen 40 graden koorts bleek te hebben. Nu koorts heb ik niet maar wel een heel verzuurd lijf, zoals normaliter alleen bij koortsaanvallen. Zelfs de rondjes met Jesse vallen me zwaar, en elke keer als ik een trap oploop ben ik buiten adem en moet ik gaan zitten. Ik ben dus gisteren in een Gisteren was ik even tussen de middag naar een lunch voorlichtingsbijeenkomst van de Raad van Bestuur en projectbureau C3 die hun plannen voor de toekomst presenteerden, en het was er onverwachts druk, en dus moest ik staan. na afloop was ik uitgeput, en ben eerst maar even naar de afdeling gegaan om uit te rusten. Voor die lunchbijeenkomst ben ik even in een opwelling naar het ziekenhuis gelopen omBloedafname  bloed te laten afnemen. Hopelijk kan de dr. nu zien wat er aan de hand is en waardoor ik me zo ….. voel. Vandaag heb ik nog gepoogd Delft te bereiken voor de Ondernemingsraad en een gesprek met de consulent van de vakbond voor de zorg, Jur, Abvakabo_fnv_consulent_gezondheidsz over mijn komende salariskortingen, maar ik voelde me zo belazerd dat ik uiteindelijk maar afgebeld heb. Ik heb as. donderdag weer een afspraak in Delft, en daar hoop ik me goed genoeg voor te voelen. Een mooie test, want ik moet officieel as. Vrijdag, Zaterdag en Zondag ook werken. Morgen heb ik een wereldwinkeldienst met Anneke nadat ik bij de tandarts geweest ben voor mijn nog niet afgewerkte wortelkanaalbehandeling. Ik hoop dat dat allemaal goed gaat. Het programma is behoorlijk druk. Oh ja, ik heb zaterdag ook nog een lotgenotenlunch, waar ik eigenlijk graag naar toe wil. Ik zie wel.

Dit linkje leid je naar een lekker muziekje van Michiel Ockeloen, een der bandleden van de groep Shtetl, waar ik in mijn vorige log over schreef. Deze reageerde heel snel nadat ik hem een mailtje had geschreven waarin ik mededeelde dat ik een stukje over hun optreden in Schiedam geschreven had. http://www.myspace.com/michielockeloen

2 comments on “Verplichte rust en extra labbezoek

  1. Sandra says:

    Raar jou web-log te lezen terwijl Rose hier zit. Ze verwent me met lekker eten en veel aandacht. Kunnen ook een hele middag samen lezen. DE afwasmachine wacht nu op zijn beurt en wil volgeladen worden na een heerlijke maal. Hoije Sandra

  2. Hot says:

    Hoi, nu heb je van Rose een minicursus gehad hoe je reageren kan. Leuk. Verder wel rustig aan doen met al die verboden bezigheden hé!
    Groetjes, Hoije, Hot

Leave a Reply

