Verlossend telefoontje

Ik was sinds het onverwachtse gesprek met de dokter waarin we samenBloeduitslagen  tot rigoureuze maatregelen besloten, toch wat depressief, en uit het veld geslagen. Het gesprek met onze nieuwe huisarts was prettig en vertrouwenwekkend, maar de gehele dag, avond, nacht, en ochtend inclusief de ronde met Jesse, en Rodie waarbij we een hele rits aan kerstpakketten brieven bezorgd hebben, stond in het Post_bezorgen teken van me er bij neer leggen tegen wil en dank. Eigenlijk rondlopend met hetzelfde gevoel als de dag voordat ik voor het eerst met Prednison begon. (11+12 oktober 2007 zie log) Nou hadden de dokter en ik afgesproken dat hij toch ook wilde wachten met het slikken van de verhoogde en nieuwe medicatie totdat hij ook de bloeduitslagen Uitslagen van afgelopen donderdagmorgen nog had gezien en beoordeeld. Iets na tienen ging de telefoonTelefoon , en waar ik eigenlijk volstrekt geen rekening mee had gehouden was het feit dat die verhoogde waardes zoals het er nu uitzag alleen veroorzaakt zijn door een doordat mijn weerstand op een laag peil staat nu snel toegeslagen virus. De uitslagen van afgelopen maandag waren erg hoog, en nu waren ze alweer bijna zoals ze behoren te zijn. Ik wist werkelijk niet dat dit mogelijk was, en zodoende heeft het ook even geduurd voordat ik dit nieuws op heb kunnen schrijven. Het is eigenlijk nog steeds een beetje onwezenlijk, dat alle veranderafspraken nog net op het nippertje niet door hoeven te gaan. Wel wil de dr. binnen twee weken weer een nieuw bloedbeeld van me. Na de ongelooflijkheid van dit telefoontje zal nu ook mijn gevoel nog weer het oude moeten worden, want ik voel me nog steeds niet goed, maar het dieptepunt is voorbij, en langzamerhand gaat het weer de goede kant op, en dit telefoontje hielp daar zeker bij. Tot zover deze update.Grote_blijdschap 

Leave a Reply

