Een heel andere dinsdag dan ik gewend ben

Zou ik wennen aan deze nieuwe indeling. Het is vandaag de tweede dinsdag sinds ik tegen de ondernemingsraad zei dat ik het even niet meer trek. Pijn, vermoeidheid, concentratie en andere klachten brachten me tot deze beslissing. Ik heb overigens geen twijfel over die beslissing, want dat was een goede, maar ondanks het feit dat ik daar nu niet meer naar toe ga, en ook de voorbereidingen niet meer doe, heb ik niet bepaald het gevoel dat ik nu meer tijd heb. De dagen lijken zich als vanzelf te vullen, en vervelen doe ik me al helemaal niet. Vorige week liepen we tijdens de OR tijd heerlijk op de markt in Rotterdam. Vandaag moest er nodig weer het een en ander ingekocht worden. O.a. de troebele appelsap en de multi vitaminebruistabletten. Deze hebben ze alleen bij de voor ons verstweggelegen supermarkt op de Nolenslaan. Kortom we hebben de "stille vriend", de boodschappenkar van Rose meegenomen, de cd tjes met de foto’s voor tante Tiny, en zijn via de Passage waar we ook nog wat inkopen halen moesten, naar de Parkweg gelopen. Jesse hebben we i.v.m. de hitte, al 26º, thuisgelaten om op het huis en de katten te passen. Bepakt en gezakt waren we om iets voor 14.00u terug. We hebben zojuist een lunch gegeten, en gaan zo even Lucas opzoeken. Vanmorgen tijdens de ronde met Jesse en Ro zagen we dat zijn auto bij het Gusto terrein stond, en zo moet hij dus thuis op de Bertha zijn. We hebben hem al lang niet meer gezien. Ik begin ook flink last te krijgen van mijn rug. Het is duidelijk dat ik de wekelijkse behandeling van Bert mijn Fysiotherapeut mis, maar die is op welverdiende vakantie in Zuid Frankrijk. Niets aan te doen. Ik heb gelukkig de mazzel dat mijn begeleid zwemmen wel doorgaat tweemaal p/w.049_klein_en_groot

Er volgen nog wat stukjes over o.a. de aankomst van de Eurodam, afgelopen zondag, rond half tien in de morgen, het nieuwste schip van de Holland America Line, die vandaag door de koningin gedoopt word. Zowel Rose als ik zijn druk doende de gemaakte foto’s klaar te krijgen. Vanavond is er ter ere van het 135jarig bestaan van die HAL, die nu ook zijn hoofdkantoor weer in Rotterdam heeft een enorm vuurwerk. Nu alvast twee voorproefjes. De laatste is van Ro, zwaar onder de indruk van dit nieuwste en nogal pompeuze schip. Tot later.061_ro_onder_de_indruk_van_de_eurod

Leave a Reply

