Zoektocht

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je helemaal gek word als je iets kwijt bent. Vanmorgen, en eigenlijk eerder deze week al was ik de reseve accu van mijn Olympus toestel kwijt, en aangezien we morgen met vrienden uit Purmerend een dagje Amsterdam gaan doen, wil ik toch zeker goed voorbereid, en dus met een reserve batterij op stap. Eerder deze week had ik alle logische plaatsen al onderzocht, en vandaag na de lange ronde met Jesse en Rodie, heb ik de rest van het huis op zijn kop gezet. Iedere broek, iedere zak, iedere la, de wasmand, de wasmachine, je kunt het zo gek niet bedenken, is onderzocht. Ook al zonder Prednison was dat soort dingen slecht voor mij humeur, maar met die extra gedrevenheid wordt het er zeker niet beter op. Uiteindelijk ging ik na het zwemmen vanmorgen nog een keer zoeken, en Olympus_li50b_accu nu, een half uurtje geleden heb uit pure wanhoop maar een nieuwe accu gehaald. Bij Foto Klein op de Hoogstraat wilden ze daar maar liefst € 62,50 voor hebben, al zakte de verkoper na mijn praatje tot € 55,-, maar daarvoor heb ik hem dus niet gekocht want de vorige, ja die ik dus kwijt ben, had ik voor € 40,- gekocht bij Dixons, notabene met lederen fotohoes en ketting, en daar hadden ze nog een setje van. Toch het blijven dure dingen die accu’s. Rose zal er niet blij mee zijn maar voor mijn gemoedsrust heb ik het toch maar gedaan, zeker nu we ook voor ons lange weekend uit staan. Bij een zoektocht naar een plaatje hierbij kwam ik op Internet wel een voordeligere tegen, maar die was niet op voorraad, en ook niet vandaag nog hier. Dus het zij zo.

Leave a Reply

