Druk, dat helpt

Ondanks dat mijn gedachten regelmatig even naar as. dinsdag gaan, wanneer ik de CTscan van mijn longen heb, gaat het heel behoorlijk. Afgelopen week gewerkt en veel agressie meldingen verwerkt. ik had er in totaal 15, en dat bracht deze keer behoorlijk wat werk met zich mee. ben je bij de een met een kort telefoontje klaar, vergt een ander meerdere telefoontjes of zelfs een gesprek ter plekke. Ik blijf het leuk werk vinden, en krijg de indruk van de mensen waarmee ik te maken krijg dat ze het over het algemeen ook prettig vinden als er wat aandacht besteed word aan het gebeuren wat ze achter de kiezen hebben en een uitgebreid luisterend oor. Sommige melders geef je nieuwe inzichten, en soms doen ze hetzelfde voor mij.Agressie_verbaal_leidt_tot_niets  In mijn geval vind ik het prettig om dit werk bij mijn huidige werkgever te kunnen doen. Bij mijn vorige baas was er volstrekt geen aandacht voor, en ik heb dat diverse malen dan ook ernstig gemist. Vanmiddag als ik mijn tweede dienst dit WE draai ga ik eens kijken of ik tijd heb om ook de bijbehorende briefjes en registratie werkzaamheden te klaren.

Vandaag hebben Rose en ik ook de foto’s uitgezocht en bijgewerkt die we op Funda gaan zetten. Alle ruimtes van ons huis hebben we zorgvuldig op de foto gezet, en komende week zoeken we samen met de door ons gekozen makelaar de definitieve foto’s uit. Gisterenavond bekroop ons wel weer even behoorlijk de twijfel of we er wel goed aan doen om ons huis te gaan verkopen, maar na een redelijke nacht denk ik dat het toch wel goed is om er aan vast te houden. Het creëren van een nieuw huis is lastig, maar dat gaat ons waar en welk huis het ook gaat worden wel weer lukken. Morgen gaan we in ieder geval ook nog even naar een collega om zijn huis, weliswaar ver buiten het centrum eens te bekijken, omdat het zo groot is. Of het voor ons te betalen zal zijn is ook nog maar helemaal de vraag. de ruimte trekt ons wel aan. I.p.v. een kleiner huis zou dat zowaar meer vloeroppervlakte betekenen en hoeven we niks te verkopen. Al deze werkzaamheden, brengen wederom een enorme portie afleiding met zich mee. Als ik aan Ct_scan die CT scan denk ben ik wel een beetje bang wat die schaduwen zullen betekenen, maar van dag tot dag leven we toch al. Het maakt wel gedachten los. Als ik nu naar mijzelf kijk, bijna een jaar van mijn start met Prednison, dan denk ik eigenlijk dat ik er alleen maar op achteruit gegaan ben, terwijl ik het jaar daarvoor, de toen nog onduidelijke ontsteking ook goed wist te remmen met Diclofenac, e.d. Ik heb dat jaar bijna helemaal de 100% kunnen blijven werken. Dat doet je stevig twijfelen aan Olympischespelen_beijing_2008 het nut van een en ander. Verder hebben Rose en ik weer heel veel telefoonnummers in onze nieuwe toestellen gezet. Een hoop werk, maar we krijgen op deze manier wel veel meer controle over het toetsenbord, inclusief de specialeOlympische_medailles  tekens enz. Ik ga me nu na een lekker broodje als lunch klaarmaken om te gaan werken. Gisteren had ik er weinig zin in, maar vandaag gaat het wel lukken voel ik. Trouwens gisteren ging het ook goed. Zo tussen alles door heb ik vandaag tot nu toe ook wel weer genoten van de Olympische spelen. Leuk zo’n inhaaldag om weer wat prachtige medailles mee te pikken.

Leave a Reply

