Update en onze woning te bekijken

Gisterenmiddag heb ik lang zitten wachten op een telefoontje van mijn behandelaar. Momenteel worden mijn bloeduitslagen 1 maal per twee weken bekeken, en aan de hand van die uitslagen wordt besloten welke hoeveelheid medicatie ik moet nemen. Zowel mijn Prednisonschema als mijn wekelijkse Chemo kuur wordt daarmee vastgesteld. Geen telefoontje betekent. Doorgaan volgens afspraak. Als gevolg daarvan ben ik vandaag in hoeveelheid Prednison verder gezakt naar 10 mg 1xdd, en ik heb vandaag weer 15 mg Methotrexaat genomen. Op het moment gaat het allemaal vrij redelijk. Ik heb de afgelopen week 4 hele dagen van 6 uur gemaakt, gedjembéet(op een Afrikaanse drum trommelen), al diverse uren bezig geweest met meldingen van agressie. Ik ben afgelopen maandag weer begonnen met mijn twee weken opvang. Er zijn al diverse behoorlijk heftige bij deze week, en daar gaat altijd veel tijd inzitten. Voor de rest heb ik gisteren ook goed geoefend tijdens met reumazwemuur, en het was gezellig daar met alle ondertussen goede bekenden die daar ook komen om hun conditie op peil te houden. Morgen kan ik helaas niet deelnemen aan mijn vrijdagse oefenuur, omdat ik me dan moet melden bij de bedrijfsarts. Ik heb hem eigenlijk weinig te melden, want ik zit natuurlijk nog steeds gespannen te wachten op de datum van de bijschildklierverwijdering.

Ik heb net even gekeken op de site van onze makelaar. 00_voorgevel_nieuwe_restaurant_szbi https://www.eravoormij.nl/eravoormij/details.php?object=15098B85527 Ons huis staat er mooi op, en trekt al heel wat kijkers. Kijk even mee, we hebben zelf de foto’s en de tekst gemaakt, en er zijn al heel wat kijkers geweest. Ben benieuwd wanneer de eerste mensen ook echt willen kijken.

Rose kreeg net een mailtje waar ze heel erg blij mee was. Het kwam van haar peut, en ze heeft gelukkig ook weer een afspraak kunnen maken, en toen ik haar een knuffel gaf ter felicitatie gaf ze een zucht van opluchting. Ze is vooral zo gelukkig hiermee, omdat het contact met haar heel fijn is en ook als een echte uitlaadklep voor alle spanningen waar we de laatste tijd mee te maken hebben is. Ook de manier waarop ze haar peut heeft laten weten wat er momenteel aan het contact schortte daar is Rose erg trots op. Vroegen zou ze door zulke problemen, in het defensief gedrukt zijn, en deze contacten een zachte(doch voor Rose pijnlijke) dood hebben laten sterven, en nu heeft ze een heel heldere en duidelijke (afscheids) brief geschreven met openings (reactie) mogelijkheden.

Rose heeft vanmiddag Wereldwinkeldienst.Logo_wereldwinkel We hebben vanavond ook bestuursvergadering. De post hebben wij beiden al doorgenomen, en ik ga zo kijken of we de notulen, agenda e.d. bij elkaar hebben. De voorbereiding is toch belangrijk. Al zijn er minder onderwerpen als de vorige keer. Ik kon mede omdat degene die bij de WW gaat over het maken van de kerstpakketten er niet is ook niet achterkomen hoe het op het ogenblik hiermee staat. Wel weet ik dat de grootste order voor de gezamenlijke kerken ingepakt en al is afgeleverd en dat zelfs de betalking daarvan al is afgehandeld. Mooi. Vanmiddag ga ik zelf ook even mijn griepvaccinatie halen. Ik weet niet of het wijs is, je hoort zoveel discussie hierover, maar vorig jaar heb ik in ieder geval geen griep gekregen. We wachten maar af. verder eten Rose en ik vanmiddag pannenkoeken, waarvoor ik de ingrediënten nog even moet halen zometeen.

Leave a Reply

