Blijdschap en Hoop & vervolg HSM foto's

Rose is vanavond naar school. Ik zit na het schrijven van diverse mailtjes tegelijkertijd te luisteren en met een half oog te kijken naar het news, en een logje te schrijven. Het is een aparte dag geworden. Gisteren het bericht dat mijn bijschildklieroperatie doorgaat, en de verkiezingen in de United States of America. Het was spannend, en zeker nadat de vorige keer door allerlei slinksigheden de verkiezing alsnog naar die ongelooflijke G Bush ging kan ik nog maar nauwelijks geloven dat Barrack Obama is verkozen. Presidentobama Voor ons Nederlanders waren beide kandidaten rechtse ballen, maar je moet nu eenmaal standpunten uitdragen waarmee je de verkiezingen kunt winnen, en ook Obama heeft uitspraken gedaan waar ik koude rillingen van krijg. Toch, het feit dat nu een zwarte president gekozen is is voor mij een teken van hoop. Ik hoop ook dat hij de kans krijgt om te laten zien dat iedereen bijvoorbeeld eindelijk een zorgverzekering krijgt. Wat dat betreft zou dit een ommekeer kunnen betekenen, ook in deze idiote wereld. 

Wat had mijn dag verder te bieden. We hebben een afspraak gemaakt voor Knul. Knul, de kater die enkele maanden geleden als laatste aan ons gezin werd toegevoegd is alweer zeven en een halve maand, en laat steeds meer horen en zien dat hij een enorme kater gaat worden. Hij staat op het punt van sprietsen, en dat willen Rose en ik dus toch voor zijn. Het is een lastige en harde beslissing, maar het is voor hem ook niet leuk als hij iedere keer deze moeilijke fases doormoet. Morgen is dus zijn sterilisatie.03_weer_een_nieuw_onderdeel_voor_bo 

03_deel_van_boorplatform_wordt_gesp Voor de rest zijn er deze week weer flink wat aankopen gedaan uit onze wel erg overcomplete inboedel. Zo hebben we prachtige 01 laarzen verkocht, en de koper is er intens blij mee. Hem er heel veel plezier mee toegewenst. Verder hebben we vandaag ook een mooie Prachtige_klankschaal_diam_17_cm klankschaal uit Nepal verkocht. Deze is richting Almere vertrokken. Zodoende hebben we weer wat geld kunnen storten voor ons verhuisfonds. Alles bij elkaar loopt dit toch beter dan verwacht.

Gisteren liet ik al even 01_deel_boorplatform_word_gespoten 0010 een foto zien van het vertrek van wat ik ben gaan noemen een soort ruimteschip bij de Hollandse Staal Maatschappij. Ze maken daar heel grote dingen, die zeker de laatste jaren allemaal te 03_deel_toekomstig_boorplatform maken hebben met een in aanbouw zijnd boorplatform. Rose en ik komen sinds we Jesse hebben met grote regelmaat 36_van_de_kant_van_de_gamma_af_e langs het fabrieksterrein van HSM, en hadden al vanaf het begin de gewoonte om regelmatig05_deelboorplatform_hsm_op_transpor  foto’s te maken van de meestal zeer vreemde 09_0906u_2maal_40_massieve_banden_v Iets_nieuws_te_bouwen_gaat_weer_gro zaken die daar in aanbouw zijn/waren. Ik voeg gewoon wat foto’s02_iets_nieuws_in_de_maak  toe die we de afg. jaren gemaakt hebben.02_lijkt_wel_een_ruimtevaartuig 02_matador_3_tilt_ruimte_over_op_po 06_de_jacky_1221c_maat_mbv_heel_vee

Deze foto’s zijn met grote intervallen gedurende 3 jaar gemaakt. belangstellenden kunnen altijd meer fotoos te zien krijgen. Stuur me gewoon een mailtje (linkerkolom).

Leave a Reply

