Update zondag 2008-11-09

Even achter de computer. Ik voel me iets beter dan de afgelopen dagen. De koorts is bij momenten weg. Al blijft het een vreemd fenomeen dat die bij mij op een dag kan wisselen van 36.4 tot 39.5. Daar word ik heel moe van. Vanmorgen begon ik met 36.9, en mede daardoor ben ik toch maar even een klein blokje wezen maken met Jesse. Jesse is momenteel ook even in de lappenmand. Ze hinkt met haar rechterpoot. De dierenarts heeft haar, net als wij overigens goed bekeken en bevoeld en een soort van verrekking of kneuzing. Ze gaat er regelmatig heftig tegenaan in het Sterrebos, en knokt, speelt daar regelmatig met Tommie, een prachtige lobbes 08_jesse_en_tommie van een Fila Braziliano, maar wel zo’n 85kg. Het gaat er best wel heftig aan toe soms, en er zijn meer hondjes die van stevig spelen houden. Mogelijkerwijs heeft ze hierbij deze kwetsure opgelopen. We hebben een pijnstiller, en ontstekingsremmer gekocht bij de dierenarts. Meloxivet heet het, en Meloxicam en Natriumbenzoaat zijn de hoofdbestanddelen. Ze krijgt dit een maal daags in de hoeveelheid geschikt voor een hond van 25 kg. Jesse zelf snapt het allemaal niet, want ze mag hierdoor voorlopig niet los, en dat vind ze duidelijk niet prettig. Al lijkt het alsof de rust haar toch wel goed doet. We gaan dus de komende twee weken niet naar het Sterrebos of haar andere gebied bij Vijfsluizen. Ook hadden we nog in het hoofd om een keer naar Hoek van Holland te gaan, maar dat lekkere rennen gaat ook aan haar voorbij. Nou heb ik daar op het moment absoluut geen conditie voor, dus dat komt wel weer over een week of twee. Verder heb ik gisteren Facebook Facebook ingesteld op mijn computer. Ik had een uitnodiging van neef Bas, en van nicht Marieke, en zo blijken er ineens veel meer mensen lid te zijn van Facebook. http://nl-nl.facebook.com/ Het is wel een leuke manier om grote fotoreportages met anderen te kunnen delen. Als ik vanmiddag weer uit bed kom ben ik van plan samen met Rose mooie foto’s uit te gaan kiezen, die we daar gaan tonen. We hebben in ieder geval heel wat om uit te kiezen. Sommige mensen die we ook hebben uitgenodigd om ook lid te worden van Facebook vroegen waar de foto’s nu te vinden zijn. Nog even geduld graag. Er gaat nl. wel veel tijd in zitten. Ik ben blij ook wel weer het een en ander te hebben kunnen doen vanmorgen. Ik ben er weliswaar moe van, maar dan slaap ik zometeen tenminste lekker. Tot later.

Leave a Reply

