Onthaast, onthaast!!!!

Onthaast_2 Vanmorgen gaat het redelijk. Een heel behoorlijke nacht, zonder al teveel levendigheid en pijn. Het was weer lastig om eruit te komen. De kou buiten stond me helemaal niet aan. Toch gedisciplineerd eruit geklommen, medicatie uitgezet, en ingenomen. Donderdag altijdOnthaast  de dag van mijn wekelijkse chemo kuur. Gelukkig tot op heden nog niet misselijk of erg benauwd van. Een lange ronde met Jesse gemaakt. Zij lijkt nauwelijks last te hebben van het gaatje in haar linker flank. We houden het wel goed in de gaten, en dat doet zij zelf ook. Het heeft haar niet weerhouden om vanmorgen weer stevig tekeer te gaan in het bos. Ik was alleen met haar, want Rose bleef thuis. Dit en omdat ze Wereldwinkeldienst heeft, en omdat ze na de valpartij van gisteren en het lange staan tijdens het naar schoolgaan gisterenavond nog flink last heeft van haar knie, en omdat de driemaandelijkse dierenvoeder en benodigdheden weer werden bezorgd, 3 zakken Excellent Diner Extra voor Jesse, 2 grote 15kg zakken brokjes voor de katten, 2maal 25 liter houtvezel voor in de kattenbak, gedroogde long Gedroogde_long_2 enz. Altijd een dure grap, maar ja je hebt beesten, dus dat hoort erbij. Ik ben al lang blij dat het door Lou thuisbezorgd word zonder extra kosten, en zelfs nu blijft het nog een stevige sjouwpartij. Ik vond Rose bij terugkomst dan ook nog nahijgende van het steeds de trap op en neer gebeuren. Ik kon haar gelukkig nog net een knuffel geven voordat ze naar de WW vertrok. In het bos kreeg ik van Tineke die voor ons via haar internetshop onze boeken verkoopt weer een envelop in de handen gedrukt. Zo kunnen we deze week toch weer wat geld overmaken naar ons verhuisfonds. Ik weet wel dat als we dit boekengedoe zelf hadden willen doen we nooit zoveel geld bij elkaar gekregen zouden hebben. Hartstikke fijn dit soort hulp.

Ondertussen heb ik het door Rose klaargemaakte ontbijt op, en Rose en ik hebben besloten om bij wijze van uitzondering vanavond een hapje te gaan eten bij bistro ´t SterrebosT_sterrebos_bistro . We hebben besloten dat we het allebei driedubbel verdienen. Soms moet je jezelf eens mogen kietelen, en dat gaan we nu dus Levende_aardeweer eens doen. We zijn er de afgelopen 14 jaar zo vaak langsgelopen en kwamen nu een leuke aanbieding tegen, waardoor we er zowaar eens binnengaan. Verslag zal volgen. Ik ga me nu maar eens bezighouden met de dagelijkse verplichtingen. Ik heb het idee dat het al te drukke, al te beweeglijke, al te overhaaste, heel langzaam iets beter aan het worden is. Ik ga maar gewoon verder met afwachten. Morgen heb ik mijn eerste officièle controle bij het Erasmus M.C. Misschien ga ik daarna even kijken bij Piet. Ben wel heel benieuwd of hoe mijn kamergenoot het 14 dagen na ik hem kort leerde kennen het maakt. Later meer. Bij het teruglezen merk ik wel dat ik nu wel weer in staat ben om minder van de hak op de tak te springen in de door mij geschreven stukjes. Dat is een goed teken.   

Leave a Reply

