At last

Vanmorgen kwam ik na afloop met mijn lange wandeling met Jesse, Dami tegen. Jesse wordt altijd helemaal gek als ze Dami ziet. Ze begint dan op grote afstand al te trekken en is dan bijna onhoudbaar. Ze loopt dan alleen op haar achterpoten en springt dan de laatste tientallen meters. Helemaal gestoord kan ze zijn. Dami vind het wel leuk, en laat haar lekker begaan. Ik vond het ook leuk om hem te zien, want gezien mijn huidige toestandsbeeld heb ik besloten dat het tijd is om dik een jaar na Rose Tatto_bij_rose_op_l_enkel  ook mijn Tattoo  tattoo ter ere van ons 25 jarig samenzijn te laten zetten. Ondertussen zittenn Rose en ik al in ons achtentwintigste jaar samen, en mijn ziekte heeft me lang laten wachten, gezien mijn lage weerstand, en grote hoeveelheden Prednison, maar ik weet inmiddels hoe mijn lijf reageerde op de operatie, en dat ook die wond snel heelde, dus ik vind de tijd gekomen om het risico te nemen. De 10de februari gaat Dami hem zetten. Leuk, eindelijk komt het er dan toch nog van. Ik heb er lang aan getwijfeld of het er überhaupt nog wel van zou komen, maar ik wil het echt. Dit mooie symbool met zandloper toont al heel mooi op de linker enkel van Rose, en komt bij mij op mijn rechter enkel. Top. Een stukje over het zetten van de Tattoo bij Rose kun je nalezen bij de actualiteit 28-01-08.

Leave a Reply

