Een dag van elkaar mislopen

Vandaag zien Rose en ik elkaar maar nauwelijks. Misschien was het daarom weer zo’n crime om het bed vanmorgen te verlaten. De avond was gezellig. Na X factor, waarbij we heerlijk hebben zitten lachen, behalve dan om die niet omzichzelf uitgelachen Gordon na, liepen we al om 22.05u met Jesse haar laatste ronde. We gingen volgens afspraak keurig aan de thee, zoals gewoonlijk, als ik niet gewerkt heb. Toch werd het zo gezellig, dat ik om 00.30u nog naar beneden ging om een biertje te halen. Stukje kaas, een olijfje, augurkje e.d. en het was zo bij tweëen. We hebben de wekker die om 07.00u stond geloof ik 8 keer uitgedaan voordat ik genoeg moed verzameld had om het bed te verlaten. Rose kon niet met me mee naar het Sterrebos, want die heeft vandaag een ochtenddienst in de Wereldwinkel samen met Corrie. Ik ben dus maar alleen gegaan. Het was alleen ontstellend koudBrrr . Niet dat het nou kouder was, maar de Oostenwind_2 oostenwind laat het wel veel kouder aanvoelen. In het Sterrebos Schiedam was het behoorlijk druk. Wim was er met Tommie, zowaar met muts, zelfs mijn muts, die ik gisteren al uitgeleend had aan Tineke, en het was nodig ook gezien de wind. Bernadette was er met Mira, Diana met Sterre, inclusief Sjors, een zwarte mooie hond met een nogal vreemde baas, vanmorgen in pak met stropdas, verder waren eigenlijk alle bekenden er op Tineke na, die naar een begrafenis was in het Oosten des Lands. We hebben de nodige rondjes gelopen en het was gezellig. Ik was dan ook niet voor 10.30u retour. Rose had een lekker smakend ontbijt neergezet, en dat ben ik eerst gaan nuttigen, voordat de dagelijkse verplichtingen weer riepen. Die heb ik er inmiddels opzitten. Trouwens ik probeer nu al dagen om ieder uur even te stemmen op Lotte, die ondertussen de 2800 stemmengrens al voorbij is, en ondertussen op een 7de plaats staat. Ik heb voor als Rose zo thuiskomt ook alvast een erg lekker broodje gemaakt voor bij een koffie verkeerd. Dan zien we elkaar zo een half uurtje. Ik ga dan een uurtje slapen voordat ik een avonddienst ga draaien op mijn werk, en dan zie ik Rose pas weer om 23.00uur wanneer ze me komt halen met Jesse.

Leave a Reply

