Tegenstellingen

Toch nog kans voor een logje. Wat een week. Alle dagen stevig in touw. Alle dagen stevig gewerkt aan het herstel en het behoud van mijn conditie, en ook gewoon gewerkt. Het afscheid van de Ondernemingsraad, met daarbij behorend een slokje meer dan anders, en nog steeds gaat het goed. Mijn Franse zus is zojuist ook gearriveerd uit zuid-frankrijk. Het heeft deze keer behoorlijk lang geduurd voor we elkaar weer zagen. Ik zeg ook zagen, want ik heb haar nog niet gezien. Ik zit op mijn werk, waar het redelijk rustig is, en zij zou vanmiddag rond 16.00u arriveren, maar had in Parijs haar trein net niet gehaald. Blijdschap Toen ik echter net na zevenen Rose even belde om te informeren of ze er al was bleek ze net binnen. Tranen Ze heeft spannende tijden achter de rug. Haar zoon is kortgeleden vader geworden van een prachtig meiske, hun tweede kind, en haar dochter die ook zwanger was heeft bijna terzelfder tijd gehoord dat dit kindje geen goede levens verwachtingen had, en dus was er feest en leed heel dicht bijelkaar. Ik had de afgelopen week wel even snel richting zuid frankrijk willen gaan, al was het maar om even te laten weten dat we heel veel aan hen gedacht hebben de afgelopen week, en om een echte knuffel uit te delen. Knuffel Misschien dat zij samen met Rose en Jesse me komen halen vanavond rond 23.00u. Morgen hebben we een Diamanten oftewel zestig jarig huwelijk van de enige nog in leven zijnde echte oude Vesters, de kant van mijn moeder. Ik hoop dat de opkomst groot is, dan wordt het een echte Reünie. Diamanten_60_jarige_bruiloft Ook mijn Limburgse broer komt richting de Randstad. Leuk, ik verheug me er al op. Ook de Zondag is al aardig gevuld, een goede vriendin en vriend uit Zandvoort komen naar Schiedam toe, en we zullen weer veel bij te praten hebben. Mijn dienst vanavond is rustig. Ik werk met Henk, en die is zojuist met een aantal wandellustigen een flink blok om. Ikzelf heb vanavond die lust niet. Ik heb van de week tweemaal oefeningen gedaan bij Medisch Centrum Back-Up in Vlaardingen, en tweemaal een uur geoefend in het zwambad van huize Frankeland. Ik kan goed merken dat de spieren meer in beweging zijn geweest dan de afgelopen tijd, en toch gaat het zonder forceren. Ik ben er wel blij mee.

Ik was zojuist even op de site van win een fotoshoot, waar onze schone kleindochter hoopt een fotoshoot te winnen, en daar gaat het goed. Ze heeft afgelopen week diverse plaatsen gezien, maar staat momenteel op de vijfde plaats, en hoger is ze nog niet geweest. Ik heb ook wel aan iedereen in onze kennissen en vriendenkring gevraagd te stemmen, en daar is door velen ook daadwerkelijk ook de daad bij het woord gevoegd. Op dit moment staat ze op het punt naar de 7000 door te breken. http://www.wineenfotoshoot.nl/profiel.php?onderdeel=wedstrijd_profiel&wedstrijd_id=13373#stem Ik ben gewoon zo brutaal dat ik het linkje naar de site om te kunnen stemmen nogmaals neer zet. Degene boven haar staat nog maar 500 voor, dus die moet ook te slechten zijn. Zo, nu ga ik weer aan de slag met de patiënten. Later meer.

Leave a Reply

