Terugblik

In dagen is het niet gekomen van schrijven. Vandaag gaan mijn gedachten regelmatig naar mijn Pa, die was altijd jarig vandaag, en op zo’n dag drijven toch extra herinneren naar boven. Nicole en Maria-Anne zijn vandaag ook jarig, en mede door Pa denk ik dan ook extra aan hen, ze hebben in ieder geval een mailtje gehad. My French sister was bij ons in Schiedam, we hebben een reünie/ annex diamanten bruiloft gehad, bezoek gehad van vrienden uit Zandvoort, 2 dagen gewerkt op de afdeling, een voorwoord geschreven voor het Jaarverslag van de Wereldwinkel, en hiervoor ook een mooie voorpagina gemaakt, gezwommen, revalidatie gehad, fysiotherapie, eindelijk de tattoage gekregen die Rose en ik voor ons Vijfentwintigjarig samenzijn hebben ontworpen, een bezoek gebracht aan onze nieuwe bedrijfsarts, maar die bleek i.v.m. een vakantie voor een vervanger gezorgd te hebben, ontzettend vaak gestemd op Lotte, onze kleindochter, en we kregen via hyves een uitgebreid bedankje van haar, want ze is vijfde geworden met dik meer dan 10.000 stemmen, en ze vertelde dat ze echt een fotoshoot gewonnen heeft, en was zo blij, prachtig gewoon. !!! Alle stemmers mede namens Lotte hartelijk bedankt !!!! De reeks van zaken die nu weer achter me liggen is nog niet af, maar ik vind het genoeg zo. Ik zal ze ook niet allemaal bespreken in dit stuk, want ook vandaag moet ik werken, en ik zie zojuist dat Rose ook net een stukje heeft geschreven. Het was gezellig de afgelopen dagen, en nu gaan we weer wennen aan met zijn tweetjes zijn. Ook weer lekker.

Ik merk dat ik nu ik zoveel onderwerpen aangestipt heb, dat ik niet meer weet waarover te beginnen. Tegelijkertijd trekt mijn bed aan me, want ik ben gewoon moe. Kortom het gaat geen lang stuk worden. Ik besluit met de foto die ik heb gebruiktGerman_bridge voor de voorpagina van het Jaarverslag van de Wereldwinkel. Het is een prachtige foto van een prachtige hangbrug in Kameroen, die een kleinzoon van onze secretaris daar heeft gemaakt. Wij vonden het wel een mooi plaatje om aan te geven welk een wankel evenwicht er in de handel (fair-trade) tussen diverse werelden bestaat. (Dit is de German Bridge, foto gemaakt door Mark van Katwijk)

Tot een volgend blog, gegroet.

Leave a Reply

