Een leuke dag

Het is zoals ik als schreef een leuke dag. Vanmorgen stond ik samen met Corrie U. in de winkel en we hebben goed gedraaid. Niet dat we miljonair zijn geworden, maar toch. Ook kwam Dorette met zoonlief langs om de etalage te vernieuwen. Helaas voor ons had zoonlief daar geen boodschap aan en was zoon kleef aan..Ww  Ze kon geen stap verzetten en hij zette het weer op een bléren. Ik wist gelijk meteen waarom ik het bij 2 wilde houden. Ik hielp haar met het leegruimen van de oude etalage en Ans onze onvolprezen inkoopster kwam binnen om te gaan prijzen. Ze had weer van alles ingeslagen en een aantal artikelen zelf meegenomen. Zoals een aantal snaarinstrumenten uit Afrika in allerlei formaten, een djembé, een windgong en ook 2 emmers die van oude autobanden zijn gefabriceerd. Die kwamen uit Marokko. Wat kent Ans me goed! Ze had een aantal kettingen uit o.a. Niger en ze kent mijn smaak. Hot kwam me ophalen want we wilden naar Blokker om een ding te halen waarin allerlei rollen kunnen worden gedaan zoals keukenrollen, plastic en aluminium folie zodat die niet meer rond hoeven slingeren. De keuken is toch kleiner dan de vorige,Imgp0026  de katten slapen er niet. Wat hebben die lieve, zachtzinnige wezens ermee te maken? Die houden ervan om hun nageltjes in de keukenrollen te zetten zodat we slingers overhouden. Ieder z’n hobby zullen we maar zeggen. Daarna liet ik Hot die ketting zien en hij begreep wat ik bedoelde en ook krijgen we als medewerker 20% korting en dat is mooi meegenomen. Hot is nu Jesse aan het uitlaten en komt nu  binnen met Pico, die wilde ons nieuwe stulp zien en ook de stereo instalatie, boxen en tv aansluiten zodat we weer een cinema gevoel hebben. Wat verheug ik me op de tijd dat we onze eigen gekozen muziek weer kunnen beluisteren. Nu is de grote vraag, wat ga ik opzetten?

Leave a Reply

