PPFffffffffffffffffffffffffffffff

Het is moordend druk op de afdeling. Mijn collega zei zojuist, en wat nu? Ja dat is een goede vraag. Alle verplichtingen zijn gedaan. Een aantal Behandel Plan Overleg rapporten geschreven voor de besprekingen morgen. Een overdracht concept geschreven voor een van de patiënten die al erg lang op de wachtlijst Wachtlijst voor overplaatsing stond en die morgen nu toch nog onverwacht over moet. De persoon in questie is momenteel op verlof, dus zodoende zelfs nog niet eens op de hoogte. Ik denk dat hij zijn overplaatsing alsnog niet plezierig zal vinden, maar het is niet anders.Quality_time

Vandaag gaat het goed met me, ik kan de drukte behoorlijk aan. Ik zie op zo’n dag als vandaag alleen nauwelijks Rose of ons huis. De tijd die we dan met elkaar hebben moeten we dan ook wel goed besteden. En dat lukte tot op dit moment heel behoorlijk. Een hoog quality time gehalte. De laatste tijd gaat de samenwerking onderling ook weer goed. We overleggen meer, vragen even na in hoeverre we elkaar begrepen hebben, en dat werkt. Het aantal misverstanden onderling loopt terug en dat bevalt me wel. Het is ook goed voor de sfeer. Kortom wij zijn lekker aan het settelen op onze nieuwe plek in Schiedam. Werkkamer

Ik had grote plannen voor morgen en overmorgen om onze  werkkamer te gaan inrichten,Inspiratie_2 maar omdat ik veel te hard gewerkt heb de afgelopen dagen zie ik er simpelweg van af. Er staat sowieso nog veel te veel op een lijst, maar we laten de lijst zowaar even de lijst. Wat klinkt dat wijs. Zou ik het dan toch een keer gaan leren? Soms zijn het juist de kleine dingen die het hem doen. Zo hebben we afgelopen zondag maar drie dingen opgehangen, en dat maakt een enorm verschil. De hele huiskamer toont anders.Bezoekuur

Ik heb eigenlijk maar weinig Inspiratie_loesje inspiratie, dus ik ga zo maar gewoon na het bezoekuur wandelen met de patiënten die daar zin in hebben. Tot een volgend blog. Gegroet.

Leave a Reply

