donderdag, oh donderdag

Het is weer donderdag, schrijf ik origineel. Hot is naar de fysiotherapeut en gaat daarna naar de Chinese arts die door allen die we hier kennen van harte wordt aanbevolen.02_chineese_arts  Deze schijnt door de verzekering erkend te worden en dat scheelt weer geld. Mooi meegenomen. Hij gaat kijken of hij iets tegen de pijnklachten kan doen. Zo te lezen, want ik heb nog nooit met een arts hierover gesproken, werken ze met naalden, theesoorten en nog meer. Het zal me benieuwen.

Ook is alles omtrend het kerstpakketten gebeuren ook achter de kiezen.Toen ik/we een aantal jaren geleden hiermee begonnen omdat het toenmalig bestuur de wijsheid had om me naar een workshop hierover in Culemborg te sturen. De toenmalige medewerkster die dit afhandelde overhandigde me/ons haar papparassen. Het was me een troep, ik wilde het niet weten. Toen heb ik dus contact geprobeerd te krijgen rechtstreeks via de mail. Hiervoor moest ik wel alle adressen zoeken!! Dat is me een klus want onder welk noemer wordt een bedrijf gecatalogiseerd. Het jaar daarop  verzon ik het "charme offensief " Dit houd in dat ik Hot vroeg een mooie brief te schrijven en stuurde die vervolgens naar de bestuursleden die veel beter Nederlands kunnen en over meer schrijfvaardigheden beschikken. Ik drukte die af met de mooie bijbehorende enveloppen.01_fairtradekerstpakket  De brieven werden door het bestuur rondgebracht. Een paar weken daarna belden we ze op om te vragen wie de pakketten verzorgt en of er interesse was voor de virtuele cataloges die we dan verstuurden. Anders verdwijnt dit in de junk mail en dat is dan zonde van onze tijd. Het had toch wel resultaat. Vorig jaar was onze omzet verdubbeld!! Maar door de verhuizing vroegen we een medewerkster of zij dit van ons wilde overnemen. Ze drukte dus de brieven af maar kon de enveloppen niet afdrukken, dus deze werden geschreven. Wat een werk. 02fairtradekerstpakket De brieven werden naar onze penningmeester gebracht want ze ging met vakantie. De penningmeester werd ziek en vergat dit ons te vertellen dus toen wij alles in onze handen kregen klopte de datum niet meer en moesten we de brieven opnieuw afdrukken. Het staat zo slordig wanneer er bovenin mei staat terwijl het al dik juni was. Zucht!! Maar gisteren was ik klaar met de telefoontjes. Alles behalve de post naar de scholen want die hebben nu vakantie.

Ook werd er vandaag een offerte gemaakt door Tempus, van Eneco, degene die het onderhoud van onze cv ketel al jaren plachtten te doen. De offertemaker zag dat het  een ingewikkeld apparaat was toen het geopend werd en dat het zwaar geoxideerd was van binnen. Na het openen heeft hij de kethel zo snel mogelijk weer gesloten, zonder zaken te vervangen en/of schoon te maken, en vertelde dat het vernieuwd moest worden. De monteur van het onderhoud was een ander mens dan die vandaag kwam. De man van vandaag vertelde Hot dat ze dit apparaat absoluut niet kenden en ook niet in het assortiment hebben, en er ook geen verstand van hadden!! Dus dat ding is jaren onderhouden door een bedrijf dat dit apparaat niet kent!! Mooie reclame zeg!!!! Hier gaan we nog verder mee door via een klacht en eventueel m.b.v. de geschillencommissie. Verder zoeken we dan een ander bedrijf die dit ingewikkelde apparaat wel kent. De voorzitter van de VVE heeft hier papparassen van. Dit verhaal wordt nog vervolgd.

One comment on “donderdag, oh donderdag

  1. Sophie says:

    Wat vervelend van je cv ketel! Misschien heb je iets aan deze site: http://www.cvketel-weetjes.nl/informatie/cv-ketel-vervangen/cv-ketel-vervangen.html Hier vind je allerlei informatie over het vervangen van je cv ketel. Bovendien kun je offertes aanvragen van monteurs zodat je prijzen kunt vergelijken. Is erg de moeite waard, kan ik uit eigen ervaring zeggen! Veel succes,
    Sophie.

Leave a Reply

