Stuk met onderbrekingen

Ik begin dit stuk over de inwerking Vol_gevoelensvan wat de chinese arts aan het teweeg brengen is met mijn lijf. Mijn lijf is uiterst gevoelig, pijnlijk is eigenlijk een beter woord. Nadenkende weet ik niet of ik dit eigenlijk wel wil, maar dat heeft twee kanten. Zijn werk met electrique en met naalden heeft wel zo zijn uitwerking. De arts heeft het ook duidelijk aangegeven, dat de verschijnselen en de Pijn pijn eerst toe zullen nemen, voordat er verlichting optreedt. Op dit moment voel ik mijn lijf bij wijze van spreken omhuld met een dikke laag, die een beetje murw, tintelend, vreemd, moeilijk beschrijfbaar aanvoelt. Door al die onderhuidse activiteit is/lijkt mijn lijf extra moe. Gisteren zei ik al tegen Rose, dat ik me verdriedubbelt in leeftijd voel. Zo’n 150 dus bijna!! Nee, gekkigheid natuurlijk, maar zelfs bij het opstaan, en dat doe ik nu al gedurende een hele tijd twee maal op een dag is die vermoeidheid Vermoeidheid er nog. Ook een Vermoeidheid_2_2 vitamine boost, zoals Rose en ik tot ons namen na de verhuizing, om de vermoeidheid toen te bestrijden, helpt nu niet. Kortom er is ook wel twijfel gerezen over of ik a.s. donderdag weer zo’n behandeling wil, maar ik ben uiteindelijk niet voor niets aan deze 6 weekse behandeling begonnen. Laat ik maar doorbijten.Doorbijten (onder druk van Rose van kleur veranderd)

Zo vond ik het lastig, min of meer gevuld met Lood, om naar mijn werk te gaan vandaag. Zowel vanmorgen nog met Rose, als vanmiddag was het bed zo aangenaam, dat opstaan eigenlijk geen reeele optie leek. Gelukkig laat ik Rose me wekken, en helpt een warme douche en het scheermes me wel om wakker te worden, dus ben ik er intussen weer.  De afdeling is rustig, het is bezoekuur, en ik kan vanachter het scherm uitstekend horen wat er gaande is en wat het merendeel aan het doen is. Er is bezoek aanwezig, er wordt autosport op Zandvoort gekeken. Ik heb zojuist ook een BeHandelPlanOverleg rapport geactualiseerd, want afgelopen week was het BHPOverleg uitgevallen. Een paar patiënten hebben zich teruggetrokken. Een die doet een middagdutje en een is lekker aan het lezen. Veel programma is er niet in het weekend, alleen de maaltijden zijn er als afleiding, en als je alleen werkt kun je ook niet even een wandeling maken buiten, want de afdeling alleen laten is taboe. Het is wat dat betreft ook overduidelijk vakantie. Vier teamleden zijn op vakantie, dus is het buffelen, zoals gisteren duidelijk leesbaar in het stukje over de dienstlijst gatenkaas. Op dit moment zit ik klaar om weer naar de buurafdeling geroepen te worden. Al de bezetting ie iets beter, maar een arts heeft vanmorgen aan een van de patiënten iets toegezegdOndoordachte_toezeggingen , wat ten zeerste af te raden valt, omdat het de begeleiding en verpleging is die het werk moet uitvoeren, en een arts daar nooit bij is, en ook niet weet wat de gevolgen zijn van zijn ondoordachte uitspraken. Een van mijn patiënten heeft niet gebeld met de afdeling zoals de afspraak was, en is ook nog niet terug, en daarover maak ik me wat zorgen. Opnieuw even getracht te bellen, en ja hoor, nu had ik hem aan de lijn en hij maakt het goed. Sterker nog, hij is samen met een vriend zijn huis een grote beurt aan het geven, en komt ook pas na de maaltijd retour. Zo dat scheelt weer zorgen. Kennelijk een collega die deze afspraak niet goed heeft opgeschreven.Saai

Ik ben benieuwd of de kleuren die ik boven gebruikt heb überhaupt leesbaar zijn(dat bleek dus flink reacties op te roepen, en ik heb de kleuren dus maar aangepast), maar ik heb zin om wat met kleuren te experimenteren. De wereld is toch al zo saai, maar niet heus. Inspiratie_3

3 comments on “Stuk met onderbrekingen

  1. Onbekend says:

    Is inderdaad erg lastig leesbaar.

  2. Hot says:

    Volgende keer beter.

  3. Hot says:

    Hoi Rose, zie je dat we een lezer uit Ho Chi Min City hadden? Te gek hé!!!

Leave a Reply

