Chinese Arts 2

Acupunctuur_3 Het is nu vrijdagavond. Ik heb gisteren om 12.30u mijn tweede behandeling gehad, en ik ging er niet enthousiast naar toe. Sterker nog, ik had er helemaal geen zin in, want de vorige behandeling heb ik bijna vijf hele dagen gevoeld. Nu had de dr. vorige week al wel gezegd dat toename van de pijn bij de behandeling hoort, maar de vermoeidheid die daar tegelijkertijd bij komt ervaar ik als hjt ergste. Pijn, ja aan pijn ben ik inmiddels gewend. Alleen als je aan je maximale dosering pijnmedicatie zit, Acupunctuur_2 nu 3 maal paracetamol 1000+20mg codeïne sub’s en 3maal zaldiar(deels Tramadol en rest paracetamol), en je krijgt dan een portie extra pijn. Ik vind er helemaal niks aan. Over die vermoeidheidsverschijnselen: Ik heb vannacht heerlijk geslapen, maar dan wordt je wakker en je bent nog vermoeider dan op het moment dat je ging slapen. Ik ben natuurlijk gewoon aan het werk, inmiddels al een dikke maand met gemiddeld 36uur per week. Het valt niet mee.

Qua de behandeling. Acupunctuur_4 Die was vrijwel hetzelfde als vorige week. Duurde alleen 40minuten nu. Een hele reeks plakkers op rug en schouders, en daar stroom op. Ik denk dat daar de vermoeidheid ook grotendeels vandaan komt. De rest van mijn achterlijf werd met naalden geprikt, waarvan er een aantal opnieuw gezet moesten. Na afloop pakt hij dan een vreemd soort vibrator, waarmee hij alle behandelde plaatsen kort en gedegen masseert. Thuisgekomen heeft Rose koffie gezet, en ik kon bij die kop koffie nauwelijks mijn ogen openhouden en ben 1uur en 1 kwartier gaan slapen. Dat wordt volgende week nog wat, dan heb ik mijn behandeling voor 1 keer op zaterdag en moet ik vlak daarna gaan werken. Zo jullie zijn weer op de hoogte. Neen tot op heden is deze 6 wekelijkse behandeling bepaald geen pretje. Bij andere verschijnselen meer.

Leave a Reply

