Zomer 2009

Het is zomer! Warm, heet en zonnig. Jesse en ik zijn naar buiten gegaan om dit alles vast te leggen met m’n nieuwe camera. Hot moest gaan praten met de bedrijfsarts en die is meestal erg vroeg in Schiedam.002_blauwe_bloemen 003_gele_bloemen  Dus nam Jesse me mee naar een plek waar we vaker zijn geweest om te fotograferen. Eerst langs de buitenwegen en het groen daar om heen en vooral de veldbloemen waar ik gek op ben. Gecultiveerde bloemen zijn niet slecht maar de wilde die vind ik prachtig!  Daarna liepen we langs de HSM waar ze altijd van die gekke apparaten hebben en Jesse zag watertandend toe dat er ergens in de verte een konijntje voorbij huppelde.007_andere_paarse_bloemen  Zo test zij mijn enkel of die  nog sterk genoeg is om dit alles te houden,011_groenwerker  de lieverd!! We eindigde met wat pijpen op een of ander dak. Toen we bij het ship van de water scouting was moesten we al weer terug want het was al weer tijd. 021_pijpenHelaas, maar er komt weer een dag dat ik op fotosafari ga maar dan zonder Jesse, zij heeft geen geduld. 030_hsm 028_hsm

2 comments on “Zomer 2009

  1. Marja says:

    Hoi Rose & Hot,
    Net de blogs van de maand juli gelezen, (naar de Chinese arts,
    uitslagen van Hot waren goed, Rose gaat het goed met je oor, ik blijf het zeggen wat kunnen jullie toch schrijven), de flat al aardig op orde, tijd om ervan te genieten, nog een maand werken en dan hebben jullie volgens mij vakantie. Bij ons zit de vakantie erop ben van de week weer gaan werken.
    We zijn met de kinderen 11 dagen naar Turkije geweest, heerlijk van de zee, het niets doen en het eten genoten. Ik bel nog wel ga nu stoppen het is 23:00 uur moet echt gaan slapen , morgen om 6:00 uur weer op. Maar ik wilde niet afsluiten zonder een reactie. Groet van Marja

  2. tineke says:

    Mooie foto’s Rose. Schiedam is zo lelijk nog niet.

Leave a Reply

