Chinese Arts 5

Donderdagmorgen 11.00u was het zover dat ik voor de vierde behandeling naar Shong Shan op het land van Belofte. Bij binnenkomst werd ik hartelijk begroet, en duidelijk werd dat ze Hotrose web-log gelezen hadden, want de eerste conversatie begon over de stukjes die ik had geschreven in Chinese Arts 1 t/m 4. Ze vonden vooral de positiviteit erg prettig.Yin_yang_2

Nu even over de behandeling zelf. Ik loop nu anderhalve dag later rond met een tintelend gevoel door mijn huid. Het voelt zelf nog warmer dan het benauwde weer al doet. De pijn is wat lastiger te omschrijven. Met dit benauwde vochtige kolereweer heb ik veel meer last van knarsen, en kraken en bewegingspijn, zowel in schouders, nek als heupen. Op mijn symptomenlijst vulde ik vanavond een negen in. Ik hoop zelf dat dit natte weer snel omslaat. Toch ben ik uiterst tevreden over de gang van zaken tot nu toe, en ik heb er vertrouwen in dat de pijn beter verdeeld word, en dat ik uiteindelijk wat kan minderen met mijn pijnmedicatie. Volgende week heb ik mijn afspraak kunnen uitstellen, want ik moest om 11.00u al in Delft zijn, en aangezien ik na deze behandeling zo ontzettend moe ben heb ik recuperatietijd nodig, en daar heb ik mijn bed bij nodig. Ik blijf schrijven hoe ik reageer. 

Leave a Reply

