Klote, met een hoofdletter K

Ik voel me klote vandaag, begon gisteren al. Toen al even getempt ‘s middags, zonder verhoging, maar vandaag. Je wilhet niet weten. Na mijn behandeling bij Bert vorige week woensdag bleef ik hoofdpijn houden. En trekkerige pijn van nek richting schouders, mar ook doorlopend richting kaak en jukbeenderen. Het was een heftige kraakbehandeling, Zwaar_klote dus ik dacht dat gaat wel over, maar vandaag, hopeloos. Tintelende ledematen, zure spieren, benauwd, duizelig, geen koorts of hoge bloeddruk, was 120/70, net een jonge god, maar zo voel ik me niet. Zojuist in een uiterste poging om vanmiddag toch te kunnen gaan werken een Diazepam 5mg en een Zaldiar genomen, dat laatste is een combi van Paracetamol met Tramadol. Samen met een dubbele snee pompoenpittenbrood en een broodje met veel liefde door Rose naast me neergezet en klaargemaakt. Ik ga nu naar bed en laat me om 13.30u wekken. Mijn gevoel, is naast de pijn ook klote omdat ik me eigenlijk niet met goed fatsoen ziek kan melden. Ik hoop het nog steeds te kunnen voorkomen. Wel te rusten.

One comment on “Klote, met een hoofdletter K

  1. h groeneweg says:

    tja hier is ook een hoop mis, ik hoor ondertussen geopereerd te zijn maar ze waren me vergeten op te roepen pas toen ze zagen dat de operatie tafel leeg zas zagen ze een lichtje aan gaan tja het mag wat kosten he! Ook hier staat een pc die zelf vindt dat hij iets anders moet doen dan ik wil maar ik blijf stug volhouden hoor …………groetjes aan Rose en tot volgende week denk ik ik wacht nl al weer een week op die oproep ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Leave a Reply

