Verrassingen

Vandaag is een dag vol met verrassingen. Goede en slechte tezamen. Na het uitlaten van onze weledele viervoeter genaamd Jesse keek ik in de brievenbus en vond daar een verzamel dvd hoes en tot onze verbazing waren we ineens weer een paar dvd’s rijker met de rest van onze platen collectie. Daar zit ik nu van de genieten en door het gebruik van die shuffle knop ga ik van de ene groep naar de andere en ook uit andere tijden.453  Nu staat bv. de Rolling Stones op en zit nu swingend achter de PC. Ook probeerden we contact te leggen met onze geliefde zoon en zijn gezin en het blijkt nu dat ze in de sorus zitten qua financiën. Ze hadden daar in Rheden een knots van communicatie probleem en worstelen dus om alles weer recht te trekken. Het is en blijft je kind, ook al is die nu 35 en dus springen we er voor een gedeelte in bij. We kunnen het niet laten en dat is goed.

Ook ben ik nu begonnen aan een heidens karwei maar toch ben ik daardoor weer een ander programma aan het ontdekken. Aaaaaaaaaaaaaa Dit is het Ecxel programma en dat zal me later goed van pas komen. Je moet er wat mee te doen hebben anders gaat het het ene oor in en het andere oor weer naar buiten, zogezegd. Ik schrijf nu al onze cd’s en dvd’s op om een lijst te maken. We hebben een enorm grote kist met hoesjes gekocht en na de alfabetisering van die schijfjes bewaren we deze in de kist zonder de hoezen. Dit spaart toch een enorme ruimte en is overzichtelijk. Tenminste als het goed wordt gedaan. Ook heb ik nu al de cd’s in handen en realiseer me dat we toch wel erg veel muziek in huis hebben.

Ook ben ik begonnen aan een boek geschreven door Ken Wilber. De titel is "Een nieuwe werkelijkheid "Het holografisch model en andere paradoxen". Ik heb even Gegoogeld en vond deze site. 3dtv_philips_130709 Deze man kan het beter vertellen dan ik. In ieder geval prikkelt het mijn fantasie en ik ben kritisch genoeg om niet alles te geloven wat ik lees. Zo heb een aantal leuke plaatjes over dit onderwerp gevonden, dan kunnen we het geheel visualisereren. In ieder geval zo kom ik de dag wel door en behoud ik mijn goede humeur.

Leave a Reply

