Chinese Arts 10 + meer

Vaste lezers zullen wel denken, waar blijft het bezoek over het negende bezoek aan onze Chinese Arts. Ten eerste hebben we vakantie, dus is onze vaste dagindeling totaal anders, en momenteel wordt er maar weinig geschreven. Onze prioriteiten liggen anders. Maar dan nu toch, het is intussen maandagmorgen. Ik zal eerst een cijfer geven aan mijn pijn en mijn vermoeidheid. Beide krijgen een zeven, en dat was vorige week om deze tijd eigenlijk beter. Ik kreeg na een gesprekje bijna dezelfde behandeling als de donderdag daarvoor. Toch is het resultaat anders. Ik kan het moeilijk in woorden uitdrukken. Rose en ik zitten inmiddels al wel sinds donderdag 3 september in de vakantiemood, en daar ben ik erg blij mee. We zijn ons lekker aan het ontspannen, en daar heeft niet het bezoek van afgelopen week maar juist het bezoek van de week daarvoor een grote rol gespeeld. Toen heeft de Chinese arts ook speciaal naalden geprikt om mijn korte lontje en mijn geladenheid te beïnvloeden, en tot mijn grote verwondering heeft dat goed geholpen. Nu zal het van twee oorzaken komen denk ik, het feit dat er openlijk over gesproken kan worden en het feit dat ik die kwaadheid en geladenheid accepteer. Samen met de accupunctuur, de pilletjes om mijn bloedsomloop te verbeteren, en dus de Chi te helpen, maken de vakantie tot nu toe tot een suc6.

Afwezigheidsassistent_2

We hebben ook veel leuke dingen gedaan, waarover later meer verslag, maar het was open munumentendag, en alle ateliers van Schiedam waren open, en we hebben een prachtig kastje gekocht voor op de slaapkamer, een mooi en betaalbaar schilderij gekocht van Carla Zevenbergen. http://www.degroeneluiken.nl/activiteiten-expo/exposities/expo-aug-okt07_carla-z.html (hier eerder tentoongesteld werk van haar) Zo hebben we zowel afgelopen zaterdag als zondag veel ateliers bezocht, en dat was een waar genoegen. Zo hebben we ook onze eigen site weer eens onder de aandacht gebracht. Zo kan je hier in de linker zijbalk onder werk Rose veel van haar werk zien, en Rose en ik hebben besloten ook haar actuele werk te gaan toevoegen. We nemen zo nu en dan een lunch of een kop koffie op een terrasje, en hebben de vakantiesfeer hier in Schiedam goed kunnen vinden. Top. Later meer.

Leave a Reply

