It's (not a beautiful day) 3

We zijn weer twee dagen verder in het verhaal over mijn HP notebook. Gisteren is er alles bij elkaar een kleine twee uur telefonisch contact Ergernis_2 geweest. Ik ga daar weinig over vertellen behalve dan dat de communicatie intern tussen It’s Passage Schiedam, en ConsumentenbelangenCommunicatie  slecht verloopt. Ik ben in die twee uur diverse malen van het kastje naar de muur gestuurd en vice versa.

Vanmorgen kreeg ik echter een telefoontje van M Janssen van consumentenbelangen dat ze gaan proberen me nu toch verder goed van dienst zullen gaan zijn. Hij snapte de hoogopgelopen Ergernis frustraties, en maakte min of meer excuses voor de opeenstapeling van fouten, zowel door hen als door de It’s in de Passage te Schiedam.

Toch moet ik weer in actie komen. Ik moest Caregarant bellen, een 026 nummer, dus ik vermoed in Arnhem. Daar werd ik te woord gestaan door een nette medewerker. Aan hem voor de tigste maal mijn verhaal verteld, en vervolgens gaat de Notebook waarschijnlijk as. vrijdag door hen opgehaald worden. Ze gaan er dan als experts naar kijken en ik krijg dan of een nieuwe of een gerepareede notebook terug. Ik heb ze tevens alle scans en mailcorrespondentie toegestuurd die ik tot op heden heb opgespaard, dus kunnen ze zien welke omzwervingen dit apparaat al gemaakt heeft zonder fatsoenlijk resultaat. Ik hoop zodoende dat dit het een na laatste stukje zal zijn met dit gekmakende onderwerp.

Jullie lezers zullen wel denken, waarom blijft hij zo geduldig? Nou dat ben ik ook niet meer hoor, maar soms wordt je door de omstandigheden gedwongen. It’s erkend inmiddels mondeling dat zij al in het eerste jaar het apparaat hadden moeten inruilen en dat ik het slachtoffer geworden ben van onkunde van de medewerkers in de zaak, en daar ben ik inderdaad ook Wij_pikken_het_niet_langer_2 de fout mee ingegaan. Helaas kun je niet als argument gebruiken dat je Proudtobfout chronisch ziek geworden bent, en toendertijd met 120mg Prednison nu niet bepaald 100% functioneerde.

Consumentenbelangen denkt ondertussen, zolang het apparaat bij Caregarant is na over een schadeloosstelling, maar hierover ben ik vrij cynisch, gezien de ervaringen uit het verleden.

Leave a Reply

