Prachtige nieuwe Strip van Robert Crumb

Van de week hoorde ik het samen met Rose al bij het OOG op morgen, ‘s avonds tussen 23.00 en 00.00u dat er van de week een nieuw boek van Robert Crumb was uitgekomen. De vertaler, Nicolaas Matsier, was in het OOG om erover te vertellen, en deze deed dit al zeer enthousiast. Vandaag kom ik op mijn werk Het_boek_genesis_getekend_door_robe en een van de patiënten heeft het al gekocht, en aangezien hij weet dat ik stripfanaat ben, kwam hij het gelijk laten zien. Het ligt nu naast me en het is prachtig getekend. Het zijn echt de tekeningen van Robert Crumb, een van de tekenaars, waar Rose en ik gek op zijn, en al het een en ander van in huis hebben. Ik ben vervolgens gelijk gaan bellen met striphandel ‘t Centrum, om bij Bep en Mar te informeren of ze het nog hadden. Helaas hebben ze nog maar 1 exemplaar, en het exemplaar wat hier naast me ligt is het andere wat ze hadden. Ik heb het wel besteld, en kan as. donderdag of vrijdag ons exemplaar gaan halen. Het is ook nog betaalbaar. € 22,50 Ik zal de voorkant alvast even laten zien.

Leave a Reply

