Sneeuwpoppen op weg naar mijn werk

Toen we vanmorgen opstonden zag ik een prachtige lucht. Het was nog vroeg, en ik heb nog niet de gelegenheid gehad om de foto te bewerken, maar ik laat ‘m toch maar even zien.Pc193691

Na vanmorgen een lange tocht met Rose en Jesse gemaakt te hebben, was het vanmiddag na een behoorlijke sneeuwstorm opnieuw tijd om ons awarm aan te kleden en weer door dit barre weer naar buiten te gaan. Deze keer voor mijn werk. Rose en Jesse brachten me weer weg, en het was wat je noemt vermoeiend Pc203700lopen door de enkelhoge sneeuw. Overal onderweg sneeuwballen gevechten en ook overal verschijnende sneeuwpoppen. Nederland staat bijna stil na twee dagen sneeuw. Pc203704 Het is ongelooflijk, maar wel mooi. Ik geniet er in ieder geval van. Wat is het toch handig zo dicht bij het werk te wonen dat ik helemaal geen behoefte heb aan een auto, een fiets of het openbaar vervoer. Pc203716 Mijn collegae daarintegen hadden een lange heenreis naar het werk, en toen mijn ochtencollega vertrok vanmiddag na de overdracht was het ook wel even passen, meten en glijden. Ik ben benieuwd hoe het vanavond laat is. Diverse patiënten die nu nog op verlof zijn zitten ook met en probleem. Bussen en taxi’s rijden nauwelijks, alleen de metro functioneert nog een beetje. Ik zal de dagstaat pas laat maken gezien deze uitzonderlijke situatie. Ik ga nu weer aan het werk. Gegroet.

Leave a Reply

