Alles verandert en blijft hetzelfde

Hot keek me vandaag etwas wanhopig aan. Wil je a.u.b. weer eens gaan schrijven in onze blog??!! Ik snap het wel, hij draagt deze last al weer een tijdlang alleen. Dus schuif ik nu achter het toetsenbord en ga aan de slag. 01_bootjeZoals de titel het al zegt; alles verandert en blijft hetzelfde. Zo zijn we deze kerst naar Woudenberg gegaan om deze dag met de familie te vieren. Dat is hetzelfde maar Bart en ik zijn nu de oudere garde, onze kinderen hangen ertussen in en we hebben de kleinkinderen of de kinderen van onze broer. Een hier in Nederland en de andere in de verre U.S. of A. We missen hem. Volgend jaar wordt het bij ons gevierd.
Ik werk nog steeds bij de wereldwinkel maar bij de Wissel ben ik gestopt.02_fantasiebeest Het is een organisatie dat gerund wordt door de gezamenlijke kerken en ik was de enigste atheïst. Voorheen was dat geen probleem maar er komen steeds meer herboren christenen en die staan niet bekend als tolerant en dat lieten ze me merken. Ik was het zat en bovendien kwam er een vreemde man bij Hans en ik zitten en zijn techniek van praten is totaal anders dan die van ons. Nu is Hans met hem opgescheept.
Ik ben nu nog aan het wachten totdat ik de enkel operatie en herstel achter de rug heb en ga dan weer verder zoeken naar ander werk. Ik dek dat ik het weet maar ik ga eerst kennismaken met de mensen die daar werken en wie weet zie ik het niet zitten en dan ga ik weer verder. Ik zie wel.

Ook zit Jesse  nu in haar zoveelste pubertijd en zijn we terug bij af. Al haar privileges zijn haar ontnomen. Aai_aai_aaiZe slaapt niet meer in de mand met haar kind(elandpop), geen pens meer als wij koffie drinken, de katten krijgen de velletjes en drelletje terwijl zij toekijkt.09_jesse_in_bellenblaasland Waarom deze wrede behandeling, waarom wordt dit hondje, dit hondsvot of stofje van de aarde zo bejegend? De laatste paar keer lieten We of Hot haar los in het bos en telkens vertikte ze om weer naar ons toe te gaan wanneer het uit was met de pret en we weer naar huis wilden gaan en begon ze ons te sarren en uit te dagen en daar hebben we genoeg van dus loopt ze weer aan de lijn en hebben wij onze beweging weer.


One comment on “Alles verandert en blijft hetzelfde

  1. Tineke says:

    Wat gij niet wilt wat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. En zeker niet bij je hond.
    Sorry hoor, maar ik kan er slecht tegen als ik dit soort dingen lees.

Leave a Reply

