Op mijn tellen passen !!

De laatste dagen weer veel aan het werk, en ik merk dat ik weer heel veel aankan, maar ook dat ik weer wat moeilijker Balans_in_je_werk de rem kan vinden. Zaken op en naast het werk werken in mijn hoofd nog flink door en daardoor kan ik soms maar moeilijk afstand Controle nemen. De pijn is de laatste week ook wel weer erg heftig, en zoals vanmorgen die mist en nu weer al dat vocht dragen daar stevig toe bij. Ik ben als ik ‘s avonds thuis kom hartstikke moe maar heb ook thuis nog last van een te stevige drive. Het lijkt of mijn oude probleem, het niet vinden van de stop knop weer de kop op steekt. Gisterenavond ook werd ik even erg boos op commentaar op een noodzakelijkerwijs snel genomen besluit. Ik trok daaruit snel Driftigconclusies en dat zijn meestal niet de best over/doordachte beslissingen. Daar gelukkig niks mee gedaan, maar ik merk wel dat ik weer even op mijn tellen moet passen. Mijn bui is goed, Impuls maar de pijn btrengt me wel snel uit evenwicht. Nu moet ik morgen weer eens bloedprikken voor twee controle bezoeken. Een bij de Internist/Endicrinoloog en een bij mijn behandelaar/reumatoloog. Bij de een is het dik een half jaar geleden en daar gaat ook een dexascan voor plaatsvinden om te kijken hoe het staat met mijn osteo porose, en de ander heb ik ook al in geen 4 maanden gezien. Ik vermoed dat het allemaal wel goed gaat, maar ben toch wel blij met een periodieke controle.

Het feit dat ik nu alweer een dikke acht maanden 100% aan het werk ben is wel een teken dat ik behoorlijk stabiel geworden ben, maar garanties zijn er uiteindelijk niet. Ik zal jullie lezers op de hoogte houden.

Ik heb zojuist ook even een vriendin gesproken die gisteren jarig was. Het was een leuk gesprek, en toen ik ter sprake bracht dat mijn Chinese GeneesheerChineese_arts tegen me verteld had dat hij mijn kraakbeen gaat herstellen bracht zij gelijk de kwaaltjes van haar vriend ter sprake. Haar mond viel er van open en ze wil er graag meer van horen. Ik heb verteld dat ik haar op de hoogte zal houden over mijn vorderingen. Ik ben zelf ook wel heel nieuwsgierig of er verbetering mogelijk is. Het lopen met een corset is weliswaar geen ramp en geeft veel ondersteuning, maar ik zal toch heel erg gelukkig zijn als ik het niet meer nodig zou hebben. Het is net als in de tijd dat ik incontinent geworden was. Je went er uiteindelijk wel aan maar oh, wat ben ik 01_kruidenmengsel_2blij dat mijn voorraad incontinentie materiaal inmiddels door anderen gebruikt kan worden, en dat ik er helemaal vanaf ben. Ik vertrouw er nog niet helemaal op, maar heb wel zoiets van baat de behandeling (met het kruidenbrouwsel) niet, hij schaad in ieder geval niet.

Leave a Reply

