Drie dagen thuis

Nadat er door Rose en vervolgens de dokter aan mijn noodrem getrokken is ben ik inmiddels 3 dagen thuis. Ik heb tot nu toe volgens afspraak maar heel weinig gedaan. Ik heb iedere dag in de middag met behulp van een Diazepammetje verplicht de rust gezocht, en gevonden. Mijn spieren zijn bepaald nog niet tot Rust_zoekenrust gekomen maar de goede slaap en rust doet me al zichtbaar en voelbaar goed. Die diazepammetjes heb ik nog nodig omdat mijn hart en mijn spieren zelfstandig nog niet genoeg reageren, en toch tot rust moeten komen.
Vandaag ben ik wel met Jesse naar de markt geweest en Laat_me_met_rustheb een half uurtje baantjes getrokken en oefeningen gedaan in het zwembad van huize Frankeland. Daarna was ik heel erg moe en heb zeker twee uur geslapen. Tijdens die slaap heeft Rose de nieuwe HP laptop thuisbezorgd gekregen vanuit Tilburg. De It’s, die ongelooflijke klotezaak heeft na twee en een half jaar soebatten en gerommel uiteindelijk dan toch besloten mijn nooit fatsoenlijk werkende computer om te ruilen voor het laatste model. Ziet er wel erg mooi uit. Of deze wel werkt is natuurlijk nog even afwachten, maar de accu in intussen al aan het opladen. Vandaag gaan we er niks meer mee doen. Ik heb net even de afwas gedaan, en dacht na een gezellig bezoekje vanmiddag dat het even tijd was voor een
Rust update. Rose zit na het bereiden van een lekkere pastaschotel met vis en salade lekker achterover in een stoel naar Grey’s Anatomie te kijken, en ik ga zo naast haar zitten met mijn voeten omhoog.
We gaan de komende tijd heel rustig alle gegevens uit onze vast computer back-uppen en daarna gaat die computer naar Rheden, naar Merlijn, Mireille, Lotte en Owen. Die kunnen deze ook nog bijna nieuwe computer goed gebruiken. Rose en ik gaan dan verder op twee lap-tops. Gezien ons veel kleinere huis is dat een mooie opgeruimde oplossing. Voor nu ga ik verder mijn rust zoeken.

Leave a Reply

