Een goede werkavond

Mijn tweede werkavond achter elkaar verloopt naar wens. De samenwerking is beide avonden top. De verplichtingen zitten er qua verslaglegging, en dergelijke op, en mijn collega is omdat hij morgenochtend weer dienst heeft al naar huis. Het is momenteel een drukke club mensen, maar de sfeer is toch redelijk ontspannen. Dat verschilt enorm per groep. Zelfvertrouwen Er hoeft soms maar een individu te zijn en dat kan al een enorme omslag betekenen voor de spanning. In dit geval worden er zelfstandig veel spelletjes gespeelt, en zijn de aanwezige patiënten in staat elkaar voor een groot deel op te vangen. Ik ben nu na twee dagen wel erg moe, maar dan slaap ik zo meteen bij thuiskomst lekker. Rose komt me halen met Jesse. Zij is nu voor een van de laatste malen naar de SKVR, waar ze weer creatief in de weer is met collage’s. Ze zal zometeen na de operatie van de vierde mei zeker drie maanden uit de running zijn. Morgen zijn er niet veel verplichtingen. Rose heeft ochtenddienst bij de Wereldwinkel, en brengt daarna boodschappen mee. Daarna hebben we even een overleg met een bestuurslid van de WW, en de est van de dag brengen we rustig en ontspannen thuis door. Wel moet ik komend weekend weer werken. Zaterdag een tussendienst en zondag een late dienst. Voorlopig is het verloop van de eerste vier werkdagen na mijn time-out een succes en dat is goed voor mijn eigenwaarde en het doet mijn zelfvertrouwen goed. Daar wordt ik graag moe voor. Gegroet. Later weer meer. 

Leave a Reply

