Kort vervolg

Rose ligt nog op kamer drie van het st. Franciscus Gasthuis. 01_rose_comfortabel_in_bed Ze ligt er goed bij. Heeft minder pijn. Het zenuwblok werkt nog goed, en ze verveelt zich. Gelukkig heeft ze boeken genoeg, en een tv. met veel zenders ter afleiding. Verder had ze vandaag nog twee kamergenoten, die beide morgen de zaal gaan verlaten. Een naar huis, en heen naar het zorghotel wat bij het ziekenhuis hoort.

Daar ben ik na afloop van het bezoekuur even wezen kijken.02_geen_zalm_en_geen_salade  Ik kwam in de hal naar buiten een P tegen van mijn eigen afdeling, die herstelt van een heupoperatie en die 4 hoog in Vlaardingen woont. Ik kreeg een kop capucino van hem en een rondleiding. Mijn mond viel open van de luxe, maar het is wel een fantastische mogelijkheid om met fysio, zorg e.d. badend in weelde te herstellen.

Veel mensen hebben gebeld, kaarten geschreven, en dat voelt hartstikke warm. Bij deze daarvoor alvast bedankt. Ik heb zojuist een quiche spinazie blauwe kaas naar binnen gewerkt en ga nu met de katjes onderuit voor de tv.03_gesneden_uitzicht  Die zijn ook veel alleen geweest, en verdienen ook aandacht. Later meer. Ook van Rose een hartelijke groet.

One comment on “Kort vervolg

  1. Gerda Meelberg says:

    Hallo Hot.
    Fijn dat het goed gaat met Rose, weet je al wanneer ze naar huis mag.
    Doe haar de groeten, en ik wens jullie veel sterkte.
    Groetjes Gerda

Leave a Reply

