Knippen en Plakken

Wat is Hot toch een lieverd. Ik heb mijn kerstpakket brieven verstuurd en Hot kreeg het ineens te pakken. Hoe voorkom ik dat mijn geliefde Rose zich te pletter verveelt? Nou, zijn oude mobiel is ter zielen gegaan, het schermpje is stuk en hij kon dus niets meer met het toestel. Hij had een leuke advertentie gezien van de concurrentie van onze provider en Knippen_en_plakken_2 zegde ons abonnement op  maar zij hadden weer een tegenbod. Dus wij blijven. Maar we konden dus de adressen niet configureren want op het scherm is niets meer leesbaar, dus is het handwerk geworden. KnippenKnippen  en plakken dus en ik heb me als vrijwilliger aangemeld. Zoals gewoonlijk heb ik het weer eens onderschat hoeveel tijd ik eraan ga besteden. Dus verveel ik me niet. Bovendien kom ik nummers tegen waarbij ik me afvraag of deze wel up to date zijn. Om in goed Nederlands te schrijven. Dus kom ik er toe om oude vrienden te bellen en even bij te praten. Ook is onze geliefde Griekse staander weer een paar dagen in huis. Nu wordt het weer de tijd van de teugels aanhalen want bij het vorige bezoekje had ze totaal geen respect voor Hot en tijdens het los uitlaten liet ze Hot lopen en speelde met hem. Dus is ze deze keer weer aan de lijn en haar privileges zijn drastisch vermindert. We beginnen eraan te wennen dat we dit zo af en toe moeten doen anders neemt ze het regime over. Moet je nagaan, toen ze thuis was begroette ze eerst KnulKnul_en_z_beest  en daarna was ik pas aan de beurt. Onze macha hond is weer thuis. Dit gaat beter zodra ze weer helemaal thuis zal wonen. We snappen heus wel dat het moeilijk voor haar is om tussen twee werelden te leven en dan al de spelregels te begrijpen.

This entry was posted in Dieren.

Leave a Reply

