Ik loop weer!!!

Hoera!! het is zo ver!! De drempels zijn weer als vanouds. Hot heeft een prachtige stok voor me gekocht en ik bezie de wereld weer vanuit rechtopstaande positie en het zicht is prachtig!! Heerlijk, het balkon is weer bereikbaar. Ik kan de wind weer voelen om mijn pas geknipte koppie. Ik ben naar de kapper geweest en het is toppie dat die naast ons gevestigd is.  Dus daar ben ik van mens weer tot vrouw getransformeerd.027_bloemen_met_beestje Gisteren is de interieurverzorgster geweest en ons huis is weer schoon. Hot vond enkele onregelmatigheden maar wat die allemaal ziet, Ik zou er knettergek van worden. Maar dat is de aard van het beestje en samen zijn we een goed team. Dit is een kort maar belangrijke blog. Rose is back in  town and loving it!!

2 comments on “Ik loop weer!!!

  1. Philippe says:

    Wecome back beautifull, enjoy life!

  2. Rose says:

    Merci Biën en tot ziens
    Rose

Leave a Reply

