Almost Holiday

Hier ben ik nog een keer vanaf mijn werk. Vanaf het werk voorlopig even voor het laatst want Rose en ik zijn even vrij. We gaan niet weg, maar wel gaan we samen bekijken welke mogelijkheden de gipsloze Enkel van Rose heeft.

Cartoon gips Het was wel even slikken vanmorgen. Een goede avond Rose was oh zo positief, en het viel behoorlijk tegen. Zo'n tijd ingepakt in gips heeft haar rechterbeen behoorlijk laten slinken, en is natuurlijk ook niks meer gewend. Zo wilde ze eigenlijk vanaf morgen de hond met me gaan uitlaten, maar dat zal wat mij betreft nog even niet doorgaan, of Jesse's rondes worden wel heel erg geminimaliseerd.

Vooral de kleine klimpartij die ze vanmorgen moest doen om een röntgenfoto van een belaste enkel te kunnen maken was eng, en zeer gevoelig. Rose heeft natuurlijk nauwelijks evenwicht en was dusdanig wankel, dat ik er maar even bij gebleven ben. We waren na het gesprek met dr. Gerard blij dat we de airwalker bij ons hadden, en zodoende kon Rose wandelend op lucht het st. Franciscus Gasthuis verlaten. We hadden een leuke taxichauffeuse die ons retourbracht naar Schiedam. Het is wel lekker luxe dat het taxibedrijf alles ook afhandeld met onze ziektekostenverzekeraar.

Gipsvoet Ik vind het overigens heerlijk dat ik nu 10 dagen niet hoef te werken. Het wordt even tijd. Ik hou het alweer een behoorlijke tijd vol, en nu is het tijd voor even wat anders. Vaste plannen hebben we nog niet. We hebben 1 vergadering voor de boeg, 1 nieuwsbrief voor de Wereldwinkel, een avond SKVR, en eigenlijk nog de nodige telefoontjes voor het kerstpakkettengebeuren, maar dan is het nog geen vrij. Reizen en uitjes zitten er natuurlijk gezien de kwetsbaarheid van de enkel nog niet in, dus zodoende kunnen we ook niet naar de zestiende verjaardag van Lotte, onze kleindochter, as. maandag. Ik ben er dit hele jaar nog niet geweest, daar in Rheden. Ik hoop dat dit als ik stabiel blijf functioneren toch wel weer terug komt dat reizen. We zien wel.

Jesse ga ik pas zondagmorgen halen, want morgen is het veel te druk. Vandaag natuurlijk geen boodschappen kunnen doen, en dat zal toch moeten gebeuren. Ach het is nu eenmaal zo, en dan hebben we haar gelukkig negen dagen achter elkaar.

Leave a Reply

