Norwegian Epic te Schiedam

005 Norwegian Epic slowly turningRose en ik zaten even wat te eten en ineens viel mijn oog op een groot schip in de verte

Ik had op het nieuws al wel gezien dat de "Norwegian Epic" Rotterdam aandeed tijdens zijn proefvaarten. Dit zojuist in Frankrijk afgebouwde cruiseschip is het een na grootste cruise schip aller tijden. Toen we hem zagen was hij heel langzaamaan achteruit aan het varen, zoals te zien op deze foto achter de Molen van Nolet. Ik heb gelijk onze spiegelreflexcamera gepakt en heb in totaal 149 foto's gemaakt in korte tijd.

Ik heb er een paar uitgehaald om dit vooral indrukwekkende schip wat morgen nog een keer terugkeert naar Rotterdam vat te leggen. Echt mooi vind ik het schip niet, maar wat een giga flatgebouw op het water. Het is hoofdzakelijk indrukwekkend qua grote.016 Norwegian Epic is turned
019 Norwegian Epic is turned
029 Norwegian Epic bij HSM
031 Norwegian Epic bij Damen Shipyard
045 Norwegian Epic NCL bij HuismanIk was behoorlijk onder de indruk. Wat een enorme schuit!!!046 Epic 047norwegianepic
036 Norwegian Epic NCL

One comment on “Norwegian Epic te Schiedam

  1. Spin says:

    Mooie foto’s! Had ‘m zelf helaas gemist, maar krijg zo een goede indruk van de enorme grootte van het schip, wat een gevaarte zeg.

Leave a Reply

