We dansen samen de Tango!

Tango 1 Mijn gips is weer terug om m'n enkel. Ik ben weer aan de dans, de tango. Twee stappen vooruit en een stap weer terug. Je was te vroeg verwijdert, mijn steun en stille vriend in bange dagen. Ik vind dat zo'n mooie vergelijking. Deze gebruik ik altijd wanneer het goed met me gaat want alhoewel mijn vriend gips er weer is loop ik zelfverzekerder en zonder pijn. Telkens wanneer ik op wilde staan moest ik even wiebelen en staan voordat ik verder ging. Wanneer ik gebruik maakte van mijn air walker om een blokje te lopen moest ik dit minstens een dag lang bezuren. Ook heb ik mijn oude kruk weer gepakt en samen staan we sterk. Hot zag mijn gestuntel voor zijn doen lang aan. Maandag echter, was hij het zat en greep in. Nee, hij deed geen enge dingen maar pakte de telefoon en belde het ziekenhuis om advies te vragen. De dokter, die dienst had verordineerde dat we direct naar het ziekenhuis moesten komen. We belden hen nog voordat Jesse was uitgelaten, dus kreeg zij een kort rondje en na 20 minuten stond de taxi voor de deur. De dokter zag een zeer geïrriteerd pootje en er werden allerlei acties ondernomen. Er werd besloten dat de schroef die uitsteekt, zal worden verwijdert. Dus gingen we langs het lab om geprikt te worden want heel misschien was er een ontsteking, we moesten langs de anesthesiologie waar er werd gekeken wat de beste behandeling voor me zou zijn, en er werd een hartfilmpje gemaakt en de bloeddruk werd opgemeten, die was perfect!! De dokter bestelde een nieuwe schroevendraaier  Electrische schreovendaaier omdat er een schroef niet goed zat en dat komt maar zelden voor. Ook gingen we langs de apotheek voor enkele medicijnen. Tevens was de gipsmeester gebeld en die zette weer een mooi pootje in elkaar. Niet van gips maar van een kunststof, lichter en minder kwetsbaar dan gips. De dokter zag aan mij dat het tijd wordt dat ik weer dingen buitenshuis moest gaan doen. dat constante binnen zitten is niet best. Ik ga dus in de winkel draaien. Dus 19 augustus wordt waarschijnlijk het gips verwijdert en misschien blijf ik een dagje in het ziekenhuis om de schroef te  laten verwijderen en nu krijgt mijn pootje weer de rust en de tijd om goed te herstellen. Wauw!!
Leave a Reply

