Bijna vrij

Een moeizame dag vandaag, maar in klagen heb ik geen zin. Het is net als met de warmte, de pijn, de vermoeidheid en de vochtigheid. Het heeft geen zin om daar veel schaarse energie in te steken. Wat ik vandaag en gisteren wel ernstig mis is de flexibiliteit om even naar onze jarige kleinzoon Owen te gaan. Hij is vandaag 9 jaren oud geworden, maar het gips van Rose en mijn gezondheid maken nu eenmaal dat dit gewoon niet meer kan. Binnenkort gaan we wel proberen een dagje met hem uit te gaan. Rose en ik zijn dit jaar nog helemaal niet in de gelegenheid geweest om naar Rheden te gaan. Dat voelt helemaal niet goed, maar het is nu eenmaal niet anders. Dit komende weekeinde ben ik gelukkig even vrij. Het is voor het eerst in elf dagen dat ik meer dan 1 dag vrij heb, en dat betekent dat ik morgenochtend Jesse ga halen. Ze zal het wel ontwent zijn om bij ons en de katten te zijn. Ze blijft als alles goed gaat tot woensdagmorgen.Dance valley 2010

Vanmorgen ben ik naar de markt geweest, en ben daarna even een half uurtje gaan oefenzwemmen. Oh, wat was dat lekker. Helemaal opnieuw tegen de afspraken in, maar wel erg lekker. Nu natuurlijk weer spierpijn, maar dat betekent ook dat ik de oefening hard nodig heb. Het werk verloopt goed. Al de nodige best ernstige en diepe gesprekken achter de kiezen. Gerapporteerd en al. Ik verheug me op het weekeind. Nauwelijks verplichtingen. Vrijwel alle boodschappen al gedaan. Alleen een keer verantwoordelijk voor het avondeten. Ik ga mijn pannekoeken eenmaal serveren op ons balkon. Dat wordt smullen. Wijntje erbij.Extrema

Ik werk met collega F, dus staat er slam FM op en zitten we op muziek van soms achterneef Armin van Buuren of een van zijn collega's te tikken op de muziek. Net voor de zoveelste keer Rheden aan de telefoon proberen te krijgen, maar daar zijn ze volcontinue in gesprek. Ik hoorde zojuist van mijn collega dat ze naar Extrema gaat en naar Dance Valley, en mijn hart klopte gelijk weer extra van opwinding. Ik heb daar natuurlijk ook de nodige heerlijke herinneringen liggen. Niet dat ik het mis, maar misschien toch wel een beetje. Het heerlijke ontzettend lekkere dansen in trance op te gekke muziek. Tegelijkertijd moet ik er niet aan denken om met mijn pijnlijke lijf nu op de dansvloer te staan tussen duizenden anderen. Nee, de medicatie heeft wat dat betreft wel heel veel invloed gehad op mijn concentratie, mijn botten en conditie. Alleen al zo'n grote groep mensen, ik geloof dat ik in paniek zou geraken.Wasteland

De herinneringen aan Sensation, Wasteland, Crazyland, Extrema, Dance Valley e.d. zijn echter wel kicken op zich, en die kan niemand meer van me afnemen. Bij tijd en wijlen denk ik wel eens waarom had ik indertijd nog geen digitale camera in mijn zak/tas?

Leave a Reply

