Gearriveerd

Top. Na lang wachten hebben we Lotte gezamenlijk gisteren om 17.07u opgehaald van het station. Daarna hebben we uitgebreid bijgepraat en hebben elkaar weer een stuk beter leren kennen. Het was al een behoorlijke tijd geleden dat ze gelogeerd heeft bij ons, en door de bekende lichamelijke omstandigheden had ze zelfs ons nieuwe huis nog niet gezien, en wij zijn er door diezelfde redenen ook al erg lang, veel te lang, niet geweest. Het is buitengewoon gezellig, met zowel Jesse als Lotte in huis. We hebben lekker gegeten, en ook het slapen in onze huiskamer, omdat we door het kleuiner gaan wonen ook geen logeerkamer meer hebben is goed bevallen. Station Schiedam Centrum
Vanmorgen zijn Lotte en ik nog voor het ontbijt gaan markten, samen met Jesse. Ook dat was tof want de laatste maanden ben ik steeds alleen gaan boodschappen doen. Bepakt en gezakt kwamen we terug en hebben met Rose samen lekker en uitgebreid ontbeten. Vervolgens ben ik gaan slapen om me voor te bereiden op mijn werk, en van daaruit schrijf ik dit blog.

In de linkerbalk zit sinds vanmiddag ook een nieuwe link. Lotte blijkt sinds kort ook een dagboek op punt.nl en vond het een leuk idee om in ons blog ook daar een linkje te plaatsen. Haar eerste vier stukken zijn uiterst leesbaar en gaven een leuk inzicht in haar gedachten. Ik kan het eenieder adviseren om hier wat aandacht aan te besteden.

Ik ben vanavond weer aan het werk met mijn meest dansende collega. Ze kwam vanmiddag al swingend en housend binnen en heeft vanavond zelfs de patienten op stang gejaagd met de harde muziek van slam FM. Kortom er heerst momenteel een veel meer ontspannen sfeer dan eerder deze week, toen we constant op de afdeling aanwezig moesten zijn en nauwelijks aan rapporteren of behandelplannen toekwamen. Dit WE zijn we vrij en gaan morgen o.a. op stap met Lotte en Jesse. We nemen allemaal een fotocamera mee en gaan op fotosafari. Bij gebrek aan een eigen vervoermiddel nemen we er een van de RET. Daarna melden we ons weer met misschien een verslag. Tot dan. Gegroet.

2 comments on “Gearriveerd

  1. Annelies says:

    Goedemorgen!
    Ik wilde even op de site van jullie kleindochter kijken, nieuwsgierig als ik ben, maar de link werkt niet.
    Misschien kun je er even naar kijken, dan probeer ik het later nog wel een keertje.
    Fijn week-end!
    Groetjes,
    Annelies

  2. Hot says:

    Hoi Annelies,
    Dank je wel voor je opmerkzaamheid. Ik bleek een typefout te hebben gemaakt in het url adres. Nu is Lotte weer bereikbaar. Leuk hé de site van onze kleindochter, toegankelijk via die van ons.
    Groetjes
    Hot en Rose

Leave a Reply

